Tord92 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Skal flytte til Oslo eller fredrikstad til nyåret. Noen som har tips ? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Du virker litt enfoldig så du vil nok føle deg mest hjemme i Fredrikstad Tips om hva egentlig? Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Hva begrunner du det med? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hva begrunner du det med? Dine spørsmål, spesielt dette - for jeg vet egentlig ikke hva du spør om. Lenke til kommentar
Stinebirdlover Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Fredrikstad er en ekkel by syns jeg! Hadde tatt Oslo. Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Fredrikstad er en ekkel by syns jeg! Hadde tatt Oslo. Hva begrunner du det med? :o Dine spørsmål, spesielt dette - for jeg vet egentlig ikke hva du spør om. Lurer egentlig bare på om noen vil finne på noe, evt flytte sammen med meg. Dyrt å leie selv!! Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Fredrikstad er en ekkel by syns jeg! Hadde tatt Oslo. Oslo er en farlig by for de enfoldige og uskyldssrene. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Fredrikstad er en ekkel by syns jeg! Hadde tatt Oslo. Ekkel by da eller? 2 Lenke til kommentar
Stinebirdlover Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Tråkka jeg på noen føtter her? Bor i en by nærme Fredrikstad og har vært der mye. Bodde en periode på sellebakk også. Syns hele byen har en ekkel stemning, og folk bråker med hverandre overalt. Det er garantert helt annerledes for de fleste andre, så ikke hør på meg ? Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Tråkka jeg på noen føtter her? Bor i en by nærme Fredrikstad og har vært der mye. Bodde en periode på sellebakk også. Syns hele byen har en ekkel stemning, og folk bråker med hverandre overalt. Det er garantert helt annerledes for de fleste andre, så ikke hør på meg Hvor bor du? Mulig å flytte inn hos deg evt? Lenke til kommentar
Stinebirdlover Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvor bor du? Mulig å flytte inn hos deg evt? Hehehe jaja, driver hotell jeg ! Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 er bislett en fin plass? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 For meg virker det som oslofolk prøver og ha et image: Selvoptatte,seriøse og strenge. Jobbet i butikk i oslo og så mange er så utrolig triste og mørke, de gidder ikke dra en vits, smile/le av en vits, Hilse ordentlig eller prate om løst og fast. Alle er så opptatt av seg selv virker det som. Fredrikstad for meg er litt mer "bønder på by`n". De prater litt mer og er litt mer trivlige. Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Er det så stor forskjell på folk 1 time fra hverandre ? :o Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er det så stor forskjell på folk 1 time fra hverandre ? :o Jeg syntes da det, Oslo er en "storby" og folk oppfører seg deretter har jeg et intrykk av, Men nå bor ikke jeg i oslo men har kun jobbet der i en periode. Men igjen jo mer folk du møter jo flere intrykk får du, Desverre så husker du de dårligere oftere en de gode men igjen så var det fler dårlige intrykk. Også via andre kanaler får man høre at "mannen på gata" i oslo ofte er litt for "Streng,seriøs,høytidlig" osv. Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 ok var en liten uke på ferie i fredrikstad nå i sommer, syns de fleste var hyggelige.og EKSTREMT mange deilige jenter og milfs.. kjente det godt i buksa overalt hvor jeg gikk! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 ok var en liten uke på ferie i fredrikstad nå i sommer, syns de fleste var hyggelige.og EKSTREMT mange deilige jenter og milfs.. kjente det godt i buksa overalt hvor jeg gikk! Hvis det er det du er ute etter er jaktmarkene større i oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå