Sameboe Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei folkens! Min kjære eksterne harddisk bestemte seg plutselig å ikke komme opp på enhetslisten da jeg koblet den til igjen. Noen som vet hvordan jeg løser dette på en lett måte?Mvh Sameboe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 (endret) En kompis som mistenkte at det var USB-kabelen som plutselig har tatt kvelden. Endret 12. november 2013 av Sameboe Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Prøv en annen USB-port. Hvis den ikke er USB3 så ikke la den stå i blå port. Ta en nystart på maskinen mens den står i. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Er nok USB3. Har prøvd begge USB portene, og på Macen til naboen uten at noen av delene funket. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er redd du har dradd ut ledningen uten å stoppe den først. Men det går vel å få prøvd en ledning om ikke annet enn på en butikk. Har du slippet den ned? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Er redd du har dradd ut ledningen uten å stoppe den først. Men det går vel å få prøvd en ledning om ikke annet enn på en butikk. Har du slippet den ned? Jeg matet den ut skikkelig. Og nei, jeg har ikke mistet den i gulvet. Så blir å kjøpe inn ny USB3 kabel, hvis ikke det funker leverer jeg kabelen tilbake, og formaterer disken. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Da var den i orden etter kjøp av ny kabel, og full diagnosesjekk av disken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå