Gå til innhold

PC tilbake til fabrikkinnstillinger

Raul07

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullt navn på pcen?

Det er stasjonær pc. Core i5 2500k, Gtx 680 og 16 gb ram. Nå fant eg igjen en mail fra kjøpet eg gjorde når eg kjøpt W8. Prøvde å innstallere dette på nytt men får bare en svart skjerm uti innstallasjonen. Søkte litt og det virker som et velkjent problem. Prøvde de løsningene eg fant men hjalp desverre veldig lite.

Lenke til kommentar

På Windows 8..

Nede i høgre hjørne finner du innstillinger klikker på den, og velger Endre PC-innstillinger.

På venstre side får du nå en meny der et av valgene er Generelt, velg den.

Nederst på neste meny står "Forny PC til fabrikkinnstillinger" (husker ikke helt). Men prøv det og ha mailen din klar. (Vær tilkoblet nettet)

Denne metoden virker på bærbar, men jeg er ikke sikker hvordan det går med deg.

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Oppdatering hvis noen er villig til å gi et tips. Tok å prøvde enda ek gang å brenne windows på en cd. Da kom eg faktisk helt gjennom hele installasjonen. Men når den skulle starte opp fikk eg opp st eg mangler filen "bootvid.ddl". Skal det virkelig være så vanskelig å innstallere windows? Eg følte selv at dette ikke kunne gå galt. Så nå er pcen helt ubrukelig:'(

Lenke til kommentar

Kan virke som eg har en hardware feil kanskje? Eg leser litt rundt og det kan være RAM brikkene mine. Eneste eg ikke forstår er at eg aldri har hatt noe problem så pluselig skal dem bli ødelagt uten videre. Eg står virkelig fast her. Kommer egentlig ingen vei og må kanskje kontakte en lokal ekspert på pc som tar ekstremt mye betalt for å fikse problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...