Pernicious Weed Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei. Kanskje litt uvanlig spørsmål, men.. Jeg reiser hjem fra England til Norge denne uka og skal lande på Rygge. Saken er at jeg at jeg har mista bankkortene mine (ikke spør..) her borte og sitter igjen med bare cash, altså britiske pund. Så er spørsmålet. Er det mulig å bruke pund i Duty Free-butikken på Rygge (eller andre norske flyplasser)? Eventuelt er det noe sted å veksle inn pund til norske kroner før man går gjennom luka som gjør at man ikke før kjøpt noe i tax-free'n. Skulle svært gjerne handla meg et tårn eller to med snus før jeg går "i land" i Norge.. Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det skal gå helt fint såvidt jeg husker. Men du kan kun bruke sedler, du får dårlig valutakurs, men får igjen i norske kroner. 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Det skal gå helt fint såvidt jeg husker. Men du kan kun bruke sedler, du får dårlig valutakurs, men får igjen i norske kroner. Okey. Den er god, og får håpe på det. Takk for svar Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Det gikk helt fint. Elendig kurs, men hadde akkurat nok, med et nødskrik. Takk og lov.. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Og nå står du på Rygge med snus men uten penger til bussen? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Ble henta, hehe. Hadde 20 pund og 16 kroner. Kosta 20 pund og 15 kroner, så kan vel si at jeg var heldig i dag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå