omarsbok Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Er dette en bra pc for 6k? Takk! http://gyazo.com/ee51bbd91590cc470c4077dcc36b4784 Endret 11. november 2013 av omarsbok Lenke til kommentar
Faller Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Kjøper du nytt eller brukt? Hvis det er et bruktkjøp mener jeg det er for dyrt. Da ville jeg heller sett på denne til 500 kr mer. Selv den er litt dyr i mine øyne, og jeg ville prøvd meg på 5500 kroner. Den har kraftigere prosessor, kraftigere skjermkort, mer minne. Det negative er at det ikke følger med mer lagringsplass, mus, tastatur. Det finnes sikkert flere Mvh Faller Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Litt vel mye å forlange 6k for den første maskinen ja, tenker at selger må droppe prisen 1000-1500 om prisen skal være klassifisert som "god" Lenke til kommentar
walaker Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Kjøper du nytt eller brukt? Hvis det er et bruktkjøp mener jeg det er for dyrt. Da ville jeg heller sett på denne til 500 kr mer. Selv den er litt dyr i mine øyne, og jeg ville prøvd meg på 5500 kroner. Den har kraftigere prosessor, kraftigere skjermkort, mer minne. Det negative er at det ikke følger med mer lagringsplass, mus, tastatur. Det finnes sikkert flere Mvh Faller Hvordan kan du si at 6500kr er dyrt for den pcen? Den selges til tilnærmet halv pris at nypris per dags dato. Du kan jo prøve og finne noe billigere eller lik pris med samme ytelse? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvordan kan du si at 6500kr er dyrt for den pcen? Den selges til tilnærmet halv pris at nypris per dags dato. Du kan jo prøve og finne noe billigere eller lik pris med samme ytelse? Så snart man tar i Hardware, så minsker verdien betraktelig. Lenke til kommentar
walaker Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Så snart man tar i Hardware, så minsker verdien betraktelig. Jeg har fortsatt ikke sett noen link med en pc som er billigere eller samme pris som er like bra? Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 En som ville selge den til meg. Den er brukt, 1,5 år gammel Lenke til kommentar
Faller Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvordan kan du si at 6500kr er dyrt for den pcen? Den selges til tilnærmet halv pris at nypris per dags dato. Du kan jo prøve og finne noe billigere eller lik pris med samme ytelse? Nja, prosessoren er fra andre generasjon i7, så den har vært gjennom to nyere versjoner allerede. 1333 MHz er ikke akkurat noe å rope hurra for. Ikke at det er dårlig, men det er heller ikke veldig bra. Man kan undre på hvorfor opprinnelig eier ikke kjøpte 1600 MHz eller 1866 når man først var i gang. Strømforsyning er en helt OK versjon. Hakket bedre enn CX, men både TX, HX og AX er bedre. Det som trekker opp er såklart 670 SLI. Vannkjølingen er også positiv. Som en kjøper vil man såklart prøve å få kjøpt en brukt vare til best mulig pris, og selger vil såklart tjene mest mulig på den. Derfor mener jeg at man kan begynne på 5,5k for å se hvordan selger responderer. Mvh Faller Lenke til kommentar
walaker Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Nja, prosessoren er fra andre generasjon i7, så den har vært gjennom to nyere versjoner allerede. 1333 MHz er ikke akkurat noe å rope hurra for. Ikke at det er dårlig, men det er heller ikke veldig bra. Man kan undre på hvorfor opprinnelig eier ikke kjøpte 1600 MHz eller 1866 når man først var i gang. Strømforsyning er en helt OK versjon. Hakket bedre enn CX, men både TX, HX og AX er bedre. Det som trekker opp er såklart 670 SLI. Vannkjølingen er også positiv. Som en kjøper vil man såklart prøve å få kjøpt en brukt vare til best mulig pris, og selger vil såklart tjene mest mulig på den. Derfor mener jeg at man kan begynne på 5,5k for å se hvordan selger responderer. Mvh Faller Siden jeg er selger så blir det lite respons angående minne så kan jeg vell si ganske sikkert at fleste parten som kjøper minne fra 1600mhz og oppover ikke engang går inn i bios og setter opp hastigheten fra 1066mhz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå