Skipstrixy Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Hei. Skal oppdatere pcen min litt. Har sett på et skjermkort http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=760649 Som skal støtte tre monitorer. Skal bruke dette til film-redigering ol. Og kanskje litt til spill. Noen som har et skjermkort som kan funke ennå bedre, eller er dette en grei løsning mtp 3 skjermer? Pris spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Hvis du ikke skal spille holder det der fint. Hva slags spill er det eventuelt du kommer til å kjøre? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 om pris ikke spiler noen rolle så kan du jo bare kline til med det beste amd eller nvidia også kjøpe de tre skjermene ved siden av Lenke til kommentar
sevs Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 om pris ikke spiler noen rolle så kan du jo bare kline til med det beste amd eller nvidia også kjøpe de tre skjermene ved siden av Skikkelig dårlig skjerm. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Skikkelig dårlig skjerm. tok bare skjermen som var i første-innlegget jeg har null peiling på hva som er bra og dårlig av skjermer, de jeg har fant jeg på søppeldynga Så da kan vell du komme med et forslag til en bra skjerm for TS Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 (endret) tok bare skjermen som var i første-innlegget jeg har null peiling på hva som er bra og dårlig av skjermer, de jeg har fant jeg på søppeldynga Så da kan vell du komme med et forslag til en bra skjerm for TS Så alle skjermkortene (i samme klasse de som ble lenket lengre oppe) støtter potensielt sett 3 skjermer? Endret 11. november 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Så alle skjermkortene (i samme klasse) støtter potensielt sett 3 skjermer? Alle skjermkort fra AMD som er i salg i dag støtter eyefinity. En av tilkoblingene må være DVI, men bortsett fra det står du helt fritt til å velge skjerm og grafikkort. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Så alle skjermkortene (i samme klasse de som ble lenket lengre oppe) støtter potensielt sett 3 skjermer? begge skjermkortene jeg linka til klarer 3 skjermer ja det samme gjør det som var i linken din. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Så og si alle skjermkort støtter 3 skjermer. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Så og si alle skjermkort støtter 3 skjermer. jeg mener å huske at nvidia var veldig forsiktige med å gi skjermkort muligheten til å ha 3 skjermer. Før var det bare de beste fra nvidia som kunne det, selv om mid-range-kortene var mer en kraftige nok. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Før så støttet ikke nvidia 3 skjermer på ett kort. Det er først ved 600 serien det kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå