ATWindsor Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Noen som har en god batch-downloader å anbefale? Altså software for å hente ned mange bilder fra ett og samme nettsted, basert på diverse filtre. AtW Endret 11. november 2013 av ATWindsor Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Skal du rappe alle bildene mine nå da? Hvis du selv drifter siden, så er vel ftp det enkleste. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Dersom alle bildene er på en og samme side: Down them all via Firefox. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Dersom alle bildene er på en og samme side: Down them all via Firefox. Henter den ned alle, eller har du noen mulighet til settings? Jeg vil ikke hente ned mer enn nødvendig. AtW Skal du rappe alle bildene mine nå da? Hvis du selv drifter siden, så er vel ftp det enkleste. Drifter ikke siden selv nei, er snakk om å hente ned tegneserier i utgangspunktet. AtW Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Henter den ned alle, eller har du noen mulighet til settings? Jeg vil ikke hente ned mer enn nødvendig. AtW Drifter ikke siden selv nei, er snakk om å hente ned tegneserier i utgangspunktet. AtW Den kan filtrere på filnavn, type, url eller om du vil gjøre det komplisert, via regex. Den kan også gi filene samme navn som original, som url, beskrivelsen av bilde og mer. Om filenes url følger et systematisk mønster har du batch downloads: http://www.downthemall.net/howto/help/english-menu/batch-downloadsbatch-descriptors/ http://www.downthemall.net/howto/screenshots/ Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Henter den ned alle, eller har du noen mulighet til settings? Jeg vil ikke hente ned mer enn nødvendig. Drifter ikke siden selv nei, er snakk om å hente ned tegneserier i utgangspunktet. Det er jo greit og skrive noe selv som gjør dette og man får bedre kontroll. Klart driver man ikke med web scraping,så er det jo litt og sette seg inn i. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Down them all på Firefox er bra, og den har filter. Tidligere brukte jeg Download Accelerator Plus. Irriterende program som sikkert var fullt av spyware, men kunne importere URL-liste. Det kan ikke DTA Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ahh, du verden. Du bare åpnet tekstfilen i Firefox? Så enkelt kan det gjøres. Fett, bra å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå