JoseCuervo Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det meste fra ca. År 2005 og nedover. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvis jeg skal være kjedelig kan jeg si Final Fantasy VII eller Metal Gear Solid, men for å være litt mer original vil jeg si Suikoden. Det står uansett mellom disse tre. Vrient valg, men kan jo prøve. Velger ett per konsoll jeg har spilt mye på da. NES - Mega Man 2 SNES - Secret of Mana PS - Vagrant Story PS2 - Shadow of the Colossus PS3 - Dark Souls +1 for den mest interessante listen i tråden så langt. Du har fem av de største spillopplevelsene som finnes der, og spesielt interessant at du likte Vagrant Story såpass godt. Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 HEr må jeg ta fra her maskin tror jeg, man velger da ikke blandt barna sine TI99 - ParsecNES - Castlevania (Her er faktisk Castlevania 2 etter at jeg spilte redux versjonen)SNES - Super Castlevania og Super Mario World 2N64 - PilotWingsGameCube - StarWars Bounty Hunter og WindWakerWii - Twilight PrincessXbox - Knights Of the Old RepublicPS2 - XIII360 - BIoShockPS3 - Killzone/RessitancePC - Carmageddon/Tie Fighter/Combat SimulatorPSP - Castlevania Rondo Of BloodDS - Princes Peach3DS - Super Mario World 3d Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Fallout- og Total Warseriene (minus Rome2 selvsagt ). 1 Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 ps - the legend of the dragoon ps2 - shadow of the colossus, kingdom hearts, primal ps3 - dark souls, skyrim, white knight chronicles Lenke til kommentar
Phate Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 In no particular order:Metal Gear Solid 2: Sons of LibertyFinal Fantasy X The Elder Scrolls V: SkyrimSilent Hill 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 ps - the legend of the dragoon ps2 - shadow of the colossus, kingdom hearts, primal ps3 - dark souls, skyrim, white knight chronicles Hyggelig å se at noen har Legend of Dragoon på lista. Det må være selve definisjonen på en bortglemt perle. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Har alltid hatt Zelda: A Link to the Past som favorittspill, men tror kanskje Xenoblade har gått forbi nå. Godt gjort, med tanke på hvor bra ALttP er. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Resident evil fram til Nr 4 (pluss Revelations) Fall out new vegas Tomb raider fram til dark angel (og alt etter) Lego Star Wars 2 Fixed. Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hyggelig å se at noen har Legend of Dragoon på lista. Det må være selve definisjonen på en bortglemt perle. Favoritten over alle. Det var det spillet det startet med. På tide å spille det igjen snart nå. Et par år siden sist.. Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Skyrim, Timesplitters, Dishonored og GTA: San Andreas er vel de spillene jeg har kost meg mest med Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Richard Burns Rally GT Legends Gothic 2 Fallout New Vegas FIFA 98 Lenke til kommentar
[Tx] Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Mine Favoritter: rts: Dune2000 fps: Bulletstorm 3rd: space marine jp rpg: FFX Turbasert: Heroes III Sim: Theme park (PS1) point and click: Riven og Day of the tentacle arpg: Diablo II og III MMO: WOW og Tera Online sandbox: Gta vice city fps/multiplayer: Counter-strike Source Platform: Første rayman (PS1) RPG: kan bli Black Flag, er en sucker for pirate lore, (pirates på amgia 500) Jeg tar fantasy over scfi anyday Sikkert glemt noe/noen i farta, men denne lista er et godt innblikk i mine all time favoritter. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hmmm. Skyrim og oblivion er bra. Arma serien også. Kan ikke vente til dayz standalone!!! Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 skjønner ikke hvorfor folk skal vite dette Velvet Assassin og Alpha Protocol er de beste forhatte (av kritikere) jeg har spilt Lenke til kommentar
anderson91 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 WC3 DotA CoD: MW CoD: WaW GTA: san andreas NFS: Underground 2 Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Oi. Det er mange!!! :O Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 RPG: kan bli Black Flag, er en sucker for pirate lore, (pirates på amgia 500) Assassin's Creed spillene er adventure, og ikke RPG. Grunnen til det er at du spiller en eller flere karakterer som du ikke kan velge personligheten, du kan ikke velge hva han skal si, og du kan ikke gjøre valg i løpet av historien. Adventure spill er altså som å lese en bok der du lever historien uten å ha noen innvirkning på historien. I et RPG så kan du gjøre valg i historien og i dialog. Med andre ord, det blir som å lese en bok der du kan ha en effekt på historien med valgene du gjør, og hva karakteren din skal si, og hva slags personlighet han har. Adventure sjangeren er definitivt ikke en dårlig sjanger, men jeg syns det er viktig å separere RPG og adventure spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå