Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Hva er ditt favorittspill? Mine er; Call of duty; Modern Warfare 2 The last of us Crash bandicoot spillene Super mario 64 Donald goin' quackers Minecraft Endret 11. november 2013 av Gjest Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) - Minecraft - Skyrim - Fallout New Vegas - Gta 5 Endret 16. november 2013 av MathiasOslo Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Et veldig godt spørsmål, har flere gode kandidater som er: - Portal / Portal 2 - Fallout 3 / NW - Heavy Rain Om jeg må velge "en" vinner så må jeg nok gå for Portal / Portal 2. Men de andre er halt i ryggen og det er ikke et lett valg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Hvis jeg skal bedømme favorittspillet mitt etter hvor mye tid jeg har brukt på det må det være World of Warcraft. Forhenværende Championship Manager-serien, nå kjent som Football Manager har jeg brukt tusenvis av timer på også. Portal 2 som er nevnt rett over her står HØYT oppe på listen, og det samme gjør Uncharted 2, Half-Life (1), Sid Meier's Civilization II, Command & Conquer: Red Alert, Transport Tycoon, Super Mario Bros. 3, Mass Effect 1-3, GTA: Vice City (og egentlig alle de andre spillene i serien med unntak av GTA IV)... Jeg kommer til å irritere meg grønn over alle spillene jeg har glemt. Men tilbake til topic: skulle jeg valgt ut ET favorittspill måtte det blitt World of Warcraft. Endret 12. november 2013 av melvin1907 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Akurat nå så må det bli Battlefield 4. Spillet har enda endel bugs og crashes, men du verden hvor morro det er når man er 5 venner som spiller i lag Ellers spiller jeg Minecraft fra tid til annen, blir fort litt lei, men vender hele tiden tilbake. All time favoritt må være Transport Tycoon, selv etter snart 20 år så spiller jeg fortsatt dette spillet. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Godt og vanskelig spørsmål. For hvilke kriterier skal jeg bruke når jeg bedømmer? Hvor mye tid jeg har brukt på det? Hvor mye hakeslipp jeg fikk når jeg spilte det? Hvor mange tårer jeg felte? Hvor sint jeg ble? Listen kan fortsette i det uendelige, men jeg baserer meg på hvilket spill jeg har hatt det mest gøy med summasumarum. Vinneren er: World of Warcraft! Ingen andre spill har gitt meg noe i nærheten av den opplevelsen å traske rundt som level 1 i området rundt Stormwind og ikke ha en anelse om hva man driver med til etter x antall dager med spilletid senere dasker løs på heroic raiding. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Fallout 3 + NV COD Mw2 CS 1.6 / GO Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Topp fem: Metroid Prime Deus Ex: Human Revolution Super Meat Boy CS1.6 Prince of Persia: The Sands of Time Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) 1. Kingdom Hearts 1&2 (gleder meg heilt sinsjukt til 3en nå)0 2. Dota2 3. Skyrim 4. Bioshock Infinite 5. Battlefield Bad Company 2 Endret 12. november 2013 av Reconzile Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvis jeg må velge et spill: Baldurs Gate 2 3 Lenke til kommentar
Stinebirdlover Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hva er ditt favorittspill? Mine er; Call of duty; Modern Warfare 2 The last of us Crash bandicoot spillene Super mario 64 Donald goin' quackers Minecraft Resident evil fram til Nr 4 Fall out 3 og fall out new vegas Tomb raider fram til dark angel The last of us Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 WoW har definitivt gitt mest intrykk Ellers GT2, Vice City, San Andreas, CS 1.6, Metal Gear 1, SuperFrog Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Vrient valg, men kan jo prøve. Velger ett per konsoll jeg har spilt mye på da. NES - Mega Man 2 SNES - Secret of Mana PS - Vagrant Story PS2 - Shadow of the Colossus PS3 - Dark Souls 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Top 10: 1.Uncharted serien. 2. MW2 3: Black Ops 4. The last of us 5. Candy crush 6. Gran turismo 5 7. Burnout Paradise 8. GTA V 9. Deadspace 2 10. NFS (Nesten alle av dem) Undercover var dritfett, kjøpte det til PS2 og PS3 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 6 år og Gameboy: Super Mario og Pokemon 8 år og N64: Super Mario 64, senere Goldeneye og Duke Nukem 10 år og PS1/PS2: GTA 1(spilte det også på Gameboy), og GTA 2, Tekken, THPS, Crash Bandicoot, Spyro, Rayman 13 år og PC: CS 1.6, CS:S, Half Life 2, Max Payne, Project IGI, BF2, Portal, GTA 3, GTA: SA. 14 år og PSP: GTA Liberty City Stories og Vice City Stories 15 år og X360: PGR4, Skate 1,2,3, Mirrors Edge, Cod MW 1 og 2(+ WaW), Battlefield Bad Company 1 og 2, Forza 3 I dag: BF4 (PC), GTA V(Xbox 360), Skate 2 og 3 (Xbox 360) (stort sett de spilla jeg spiller om dagen) Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Beste enspillere Red Dead Redemption TES V Skyrim Telltale Games The Walking Dead Assassins Creed (1, 2, Brotherhood) BioShock (1) Beste flerspillere Battlefield 3 Call of Duty 4 Modern Warfare (dog spillet jeg har brukt minst antall timer på) Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Topp 10 basert på antall timer spilt 1. Fallout 3/ New Vegas 2. Dead Island 3. Borderlands 4. System Shock 2 5. Dishonored 6. Bioshock 1 og 2 7. Half-Life 2 8. Dead Space 1 og 2 9. Mass Effect Trilogy 10. Skyrim Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Uten tvil Mass Effect serien, spesielt det første spillet. Ellers rangerer jeg CSS veldig høyt, da jeg har mange gode minner fra det oppigjennom. 1. Mass Effect Trilogien (Spesielt første spillet) 2. Counter Strike Source 3. Far Cry 3 4. GTA: San Andreas 5. Halo (første spillet) 6. Half Life 2 7. Heavy Rain 8. NFS: Underground 2 Endret 13. november 2013 av G27 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) 1. Mass effect Trilogien (spesielt 2eren)2. Dragon Age Origins3. Witcher Serien4. Fable Lost Chapters5. Divinity 26. Bioshock Infinite7. The Walking dead sesong 1 (telltale) 8. Mirrors Edge9. To The Moon 10. TES V : Skyrim Ingen presis liste overhode , men hva som kom opp i hodet mitt med det første. Er vel kun de 3 første jeg med garranti kan si hadde vært akkurat der de er hadde jeg tatt meg tid å gått gjennom alle tenkeligge jeg har spilt. Her dreier det seg stort sett om spill og spill serier som har virkelig gitt meg en opplevelsen og ført til at jeg har tenkt over ting , og gjerne gjorde meg nesten deprimert når jeg var ferdig med de for jeg helst ikke ville de skulle ende. Flere av disse titlenne har og satt et ganske kraftig inntrykk på meg. Om jeg skulle gå tilbake til barndommen å tatt i betraktning det jeg spilte der ville nok Zelda og Mario være en del av denne listen , men velger å droppe disse da det ikke er spill jeg kunne finne på å spille gjennom i dag. Endret 11. desember 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
medlem-318254 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Virtua Fighter 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå