Torpet24 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg har lekt med tanken på å arrangere et Lan i Rena-området (Østerdalen), ca midt på høsten en gang. I den sammenheng lurer jeg på om dette er noe som flere av dere kunne tenkt dere å deltatt på? Avhengig av hvor mange som melder sin interrese (lufter tanken flere steder på nettet) så skal jeg prøve å finne en egnet lokasjon og få fikset nødvendig infrastruktkur ved hjelp av rekrutert crew. MvH Torpet24 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Vi er en gruppe som helt sikkert kunne ha deltatt på et LAN på Rena, forutsett rette compo for vår del - Battlefield 4. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Jeg har tenkt at det bør arrangeres noen compoer også. Hvilke spill det blir, er avhengig av hva som det blir meldt interrese om, hittil ligger BF4 godt ann. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Vi er en gruppe som helt sikkert kunne ha deltatt på et LAN på Rena, forutsett rette compo for vår del - Battlefield 4. Hvor mange er dere egentlig? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg tenker vi bidrar med antallet som trengs for en BF4 compo, med andre ord 5 personer. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Jeg tenker vi bidrar med antallet som trengs for en BF4 compo, med andre ord 5 personer. okey da vet jeg det men skal sjekke om det blir noe vi har noen som vil jeg skal få det til:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå