Krakov Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Noen som kan anbefale en nettside hvor man kan kjøpe fine (og ikke alt for dyre) klokker?Da tenker jeg ikke sånn skikkelig bling bling klokker, men gjerne litt enkle klokker med lærreim f.eks Er ute etter analog klokke btw, ikke digital. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvor mye er du villig til å betale? Vil du ha quartz, manuell eller automatisk? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Daniel Wellington? Lenke til kommentar
Krakov Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Hvor mye er du villig til å betale? Vil du ha quartz, manuell eller automatisk? Quartz, manuell eller automatisk? Sier meg ingenting, haha. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Manuell vil du nok ikke ha, iom at du må trekke den opp selv, og nok er beregnet på litt mer interesserte. automatisk er en klokke som trekker opp seg selv igjennom de naturlige bevegelsene som klokken på armen din går igjennom i løpet av en dag. Quartz er basicially klokke med batteri. Minst styr, men også lite kult. 8) 1 Lenke til kommentar
Krakov Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Manuell vil du nok ikke ha, iom at du må trekke den opp selv, og nok er beregnet på litt mer interesserte. automatisk er en klokke som trekker opp seg selv igjennom de naturlige bevegelsene som klokken på armen din går igjennom i løpet av en dag. Quartz er basicially klokke med batteri. Minst styr, men også lite kult. 8) Hva mener du med lite kult? Fant en klokke jeg liker som er Quartz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Han mener at klokkenerder ikke syns det er kult. Dvs, minoriteten av en minoritet syns ikke det er kult. 2 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 I praksis mister du bare et par likes i klokketråden 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvis du skal ha et billig ur med lærrem så har du f.eks Orient Flight. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er jo en fordel om du sier hvor man får kjøpt dem, Vertical. Gjør heller ingenting om du sier hva du mener med "billig"; klokkenerder har det med å ha en litt annen definisjon på det begrepet enn folk flest. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg liker Skagen-klokker veldig godt, de er slanke og delikate, og ikke for dyre. http://no.uniwatches.com/brand/Skagen-klokker/14 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er jo en fordel om du sier hvor man får kjøpt dem, Vertical. Gjør heller ingenting om du sier hva du mener med "billig"; klokkenerder har det med å ha en litt annen definisjon på det begrepet enn folk flest. Trodde de fleste hadde muligheten til å stikke innom Google.com, men ålreit. http://www.longislandwatch.com/SearchResults.asp?search=flight Ca 1200 kroner totalt etter toll, mva, o.l. Kan ikke si det er så ille Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Hva med en fra Jacques Lemans? http://jacques-lemans.com/en/ Endret 12. november 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Trodde de fleste hadde muligheten til å stikke innom Google.com, men ålreit. http://www.longislandwatch.com/SearchResults.asp?search=flight Ca 1200 kroner totalt etter toll, mva, o.l. Kan ikke si det er så ille Ingen grunn til å være frekk. Det er da på ingen måte åpenbart hvilke butikker som er å anbefale. Personlig landet jeg på Orients egne nettsider, som gir meg en pris på $310 før frakt og moms. longislandwatch.com hadde jeg aldri hørt om, det hadde sikkert ikke trådstarter heller, og å grave seg frem til beste alternativ på egen hånd er ikke spesielt meningsfull bruk av tid når du strengt tatt bare kunne linket til det med én gang. Men enig, det var en helt grei pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå