Gå til innhold

Beste ferdigbyggete pc?

Anbefalte innlegg

Heisann

Vet at topic er litt selvmotsigene. Menmen...

Svigerfar på andre siden av fjellet skal ha ny pc. Han kan ikke bygge selv, og jeg gidder ikke drive telefonsupport :lol:

Tror elkjøp og expert utgår med høye kneløft! Tenker på enten Dell eller Koplett.no sin ferdig pc.

Noen andre forslag?

Regner med at den kan koste 10-12 000kr...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett.no sine er jo satt sammen av standard-deler, så å reparere vha "CRU" (Customer Replaceable Units) burde gå greitt. (Norsk= Ryker noe, bytter du det uten stress)

Komplett.no har jo også grei support på disse pc'ene.

Er han "helt grønn" på pc, anbefaler jeg at du gir han noen bøker (PC'er for Dummies, eks..)

Mvh,

Thomas.

Lenke til kommentar

Denne

er jo en god maskin, koster jo ikke så mye heller. Ville gått for den.

Så litt på den i går... Virker bra!

Er det ikke så at komplett pleier å gjøre det bra i ulike tester av "månedens pc til 10k" ?

Akkurat det veit eg ingenting om, men det er fullt mulig. Har dessuten hørt _masse_ positivt om komplett når det gjelder support o.l.

Lenke til kommentar
Denne shuttelen til 12.800 kr er jo fin. Hvis som Data-N00b sa at han er grønn på data er det vel mest praktiosk å ha en som kan gjømmes litt bort. Ellers vil jeg si meg enig i den Ohord kom med. Bra pc til liten pris. Alltids kunne jo dere sette sammen en pc på Dell eller Komplett, pc-byggeren.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...