Velosiraptor7 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 jeg klør på øynene. ser dette ene litt betent ut? jeg begynte sån plutselig å klø i dag. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Sist jeg hørte om noen som klødde på øyet, så var det mistanke om klamydia på øyet. Var heldigvis bare herpes da Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kan hende du har fått noe rusk som har kommet bak øyet. Er ekstremt allergisk mot katt og klør i øyet innimellom hvis jeg glemmer å ta medisin. Pleier å holde øyelokket åpent med to fingre til øyet begynner å renne så det får renset seg selv. Dette hjelper mot kløen. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Har hatt bakteriell øyebetennelse noen ganger (har barn i barnehage..), plutselig kløe/svie og vondt å se ute i dagslys. Går over av seg selv etter en stund, men hjelper veldig å få øyedråper av legen. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Ok. Takk for råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå