Kaizerr Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Postet denne i feil, så derfor slettet jeg det jeg skrev. Endret 11. november 2013 av Kaizerr Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg vil være ganske subjektiv nå, men i min mening, så tror jeg du ville gjort lurt i å prøve å komme deg inn på almenn. I tillegg til at du får en "ny start" og muligheten til å henge med, så vil jeg også si at karrieremulighetene dine åpnes mer enn det gjør hvis du går media. Jeg er kanskje påvirket, men jeg har en del kompiser som har gått medie og kommunikasjon, og de står arbeidsløse, selv med bachelor- og mastergrad. Synes det er rett at foreldre og besteforeldre legger press på deg, fordi utdanning kan veldig lett utgjøre stor forskjell i livskvalitet. Selv gikk jeg elektro på VGS, og det smakte ikke i det hele tatt. Jeg takka lett ja til førstegangstjeneste, fikk jobbtilbud i Forsvaret, og jobba der i 4 år til sammen før jeg bestemte meg for å fortsette utdanning. Jeg angrer ikke et sekund. Jeg tror du kan ha godt av å arbeide litt, samtidig som du forbereder deg på videre skolegang. Har du mulighet til å hoppe over til almenn, så vil jeg definitivt anbefale deg. (Legg igjen merke til at dette er min personlige mening.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå