smort1 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Good moon rising! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei, SveinMM. Et flott motiv, og det fine lyset bidrar til en glød som gir et malerisk uttrykk, og gjør bildet svært stemningsfullt og vakkert ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Hei, SveinMM. Et flott motiv, og det fine lyset bidrar til en glød som gir et malerisk uttrykk, og gjør bildet svært stemningsfullt og vakkert ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker, Albert! Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 ja Svein det er ikke fotografiske mesterværker du viser men dejlige stemningsfulde bilder fra et vakkert land, jeg nyder dem alle Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 ja Svein det er ikke fotografiske mesterværker du viser men dejlige stemningsfulde bilder fra et vakkert land, jeg nyder dem alle Takker, leifholm! Fotografiske mesterverk er ikke det jeg higer etter, men snarere fomidling av stemninger og ymse dokumentasjoner, etc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg