Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Hei! Jeg har et lite problem. Jeg reformaterte PCen min i går, men nå har jeg kommet over et problem som er veldig irriterende. For en eller annen grunn har jeg kommet over feilkoder, som gjør at jeg ikke klarer å installere oppdateringer til Windows. Her er feilmeldingene jeg får opp: Noen her som har peiling på hva som er problemet? Jeg får ikke til å installere noen oppdateringer.. Jeg vurderer nesten å formatere PCen igjen.. Endret 11. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvilken versjon av Windows er det snakk om? Du har restartet og prøvd på nytt? Har du prøvd å installere oppdateringene manuelt? Det er bare å å Google KBxxxxxxx (hvor xxxxxxx er nr. på oppdateringen), evt. dobbeltklikke på oppdateringen og trykke linken under Mer informasjon. Du kan også prøve Microsoft Fix-it for Windows Update. Tror denne bare fungerer med Windows 7. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvilken versjon av Windows er det snakk om? Du har restartet og prøvd på nytt? Har du prøvd å installere oppdateringene manuelt? Det er bare å å Google KBxxxxxxx (hvor xxxxxxx er nr. på oppdateringen), evt. dobbeltklikke på oppdateringen og trykke linken under Mer informasjon. Du kan også prøve Microsoft Fix-it for Windows Update. Tror denne bare fungerer med Windows 7. Det er Windows 7, og har prøvd alt som anbefales å testes ut av Microsoft. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Sett innstillingene på automatisk og daglig. Deretter må maskinen være på dag og natt, så vil dette ordne seg sjøl. Maskinen ble litt overarbeidd. Det er en æressak å ta er par timer med ny installasjon og vite hva man gjør; mot å rote rundt i timevis og ikke skjønne noe, og med dårleg resultat som følge. Koble deg fra nettet velg ikke "oppdater" til du er ferdig med det meste først til slutt går du inn på "uppdate" of velger auto før du går og legger deg. Ikke virusprogram denne gangen, det holder med Defender. Endret 12. november 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ikke virusprogram denne gangen, det holder med Defender. Bruker MSE, og Malwarebytes, og MSE (som er Defender i windows 8) skal ikke av nei. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hehe. gjør som du vil, men hva ble løsningen?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hehe. gjør som du vil, men hva ble løsningen?? Har fått installert de fleste, men sliter med å installere en oppdatering manuelt, for en eller annen grunn.. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvis den ikke allerede står på listen innstallerte, så kommer den igjen om noen dager Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Fant ikke ut hvorfor, men nå har jeg ikke problemet lengre. Så da er det løst. Takk for alle innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå