Shujah Malik Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Drammen Motorveibrua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei, Shujah Malik. Dette nattbildet er imponerende bra, - fint utsyn over byen, meget god skarphet og klare, fine og mettede farger ! Eksponeringen er også meget bra, og detaljnivået gjør at bymiljøet kan studeres inngående ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Enig med Albert! Liker hvordan veien slynger seg diagonalt gjennom bildet. Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Tusen Takk. Hyggelig å høre det Endret 11. november 2013 av Shujah Malik Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei Shujah Et helt ypperlig exponert bilde og utsnitt. Dette er beviset på at "en time i Drammen er langt bedre enn en dram I timen". :-) På toppen av det vannt jo Strømsgodset gull! Gratulerer! Skulle du ha anledning en dag kan jeg anbefale en tur sydover på FV 319 til Svelvik og Berger. Svelvik er jo den "nordligste sørlandsbyen" vi har, og Berger har museum som forteller om stedets tekstilindustri. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 DAGENS BILDE: Dette var et nattbilde med smell i! Sylskarpt, med klare, flotte farger og motorveien som snor seg innover bildet. Uansett hvor jeg kikker i fullstørrelse, finner jeg noe interessant: De blå spotlightene som lyser opp bropillarene, strølyset fra et par av drammensområdets mange drivhus, gatelys, lys fra biler. Spennende, rett og slett. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei, Shujah Malik. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" !. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Tusen Takk. Dette var Hyggelig Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 fantastisk flott bilde Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Takk skal du ha Jeanette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg