ThaHoward Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei, etter å ha lest denne artikkelen så jeg at fallskjermejegerne bruker denne turen som en slags "eksamen" (dog jeg trodde det var øvelsen over Skottland). Siden jeg selv skal i Forsvaret neste år, tenkte jeg at ejg like gjerne kunne gjøre det samme under vinterferien. Klarer jeg dette, burde jeg være forberedt på det meste. (UTenom selve hoppingen av åpenbare grunner) Nå trenger det ikke å være nøyaktig den samme ruten de gjorde, men det kommer til å være det samme basice, alá 100km, over en vidde/fjell med 9 dagers tidsfrist. Er noen interessert i å bli med? Er det noen som har gjort noe lignende før? Er det noen som har noen generelle tips? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har du erfaring? 9 dager og 100 km på et norsk høyfjell på vinterstid er ikke lett! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Har du erfaring? 9 dager og 100 km på et norsk høyfjell på vinterstid er ikke lett! Ja jeg har erfaring. Men skal selvfølgelig trene meg opp til det! Og nei, har aldri tenkt at det skal være lett Blir en test for både det fysiske og mentale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå