Gå til innhold

Kamptråd - VM-playoffs 13.11-20.11

Latias

38 stemmer

1. 1. Hvem vil du helst ha til VM?

Anbefalte innlegg

Som fotballspiller er Suarez bedre enn Ronaldo, men ikke alltid i oppførsel.

Zlatan har et større reportoar, og det har Messi også.

Ronaldo har hjelp av så mange gode spillere i Real M. at han fremstår som bedre enn han er. Suarez har ikke samme hjelp i medspillere i Liverpool, allikevel er han i verdensklasse.

Zlatan er en større stjerne enn alle i Paris, og se på hva han har vunnet med klubbene han har vært i. Messi er utenomjordisk, og i tillegg har han toppspillere på alle plasser rundt seg i Barcelona.

Så for meg kommer ikke Ronaldo på podiet. Han har visst ikke tenkt å stille opp under utdelingen av prisen som verdens beste heller. Kanskje han har forstått det selv og...?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd på svenskene og Zlatan. Den praten om verdens beste til VM stemmer ikke. I tilfelle reiser Zlatan som turist eller kommentator.

Kun United-supportere som kan mene at Ronaldo er best i verden. Pr idag er Zlatan og Suarez bedre, Messi og hvis han hadde vært skadefri. Kun fjerde på Ronaldo.

Pss... sier du bare fordi han har en fortid i United. Fortsetter Ronaldo som dette vinner han gullballen lett.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Som fotballspiller er Suarez bedre enn Ronaldo, men ikke alltid i oppførsel.

Zlatan har et større reportoar, og det har Messi også.

Ronaldo har hjelp av så mange gode spillere i Real M. at han fremstår som bedre enn han er. Suarez har ikke samme hjelp i medspillere i Liverpool, allikevel er han i verdensklasse.

Zlatan er en større stjerne enn alle i Paris, og se på hva han har vunnet med klubbene han har vært i. Messi er utenomjordisk, og i tillegg har han toppspillere på alle plasser rundt seg i Barcelona.

Så for meg kommer ikke Ronaldo på podiet. Han har visst ikke tenkt å stille opp under utdelingen av prisen som verdens beste heller. Kanskje han har forstått det selv og...?

Suarez bedre enn Ronaldo?! Suarez scorer bare så mye fordi alt er lagt opp slik i Liverpool. Stopper man Suarez og Sturridge så blir Liverpool tamt. Tror dere virkelig Sturridge egentlig ville ha vært så god utenfor Liverpool?

Vi så det mot Arsenal.

Men den var morsom da.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Var det jeg siktet til :p Tror andelen nøytrale som mener at Ronaldo ikke har vært best så langt denne sesongen er forsvinnende liten. Zlatan er muligens verdens mest underholdende spiller, men ikke den beste.

Bedriten kveld så langt. Ingen kamper gikk slik jeg ville :(

EDIT: Kanskje denne verdens beste spiller-diskusjonen kunne blitt flyttet til en egen tråd? Kunne blitt interessant.

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

Suarez bedre enn Ronaldo?! Suarez scorer bare så mye fordi alt er lagt opp slik i Liverpool. Stopper man Suarez og Sturridge så blir Liverpool tamt. Tror dere virkelig Sturridge egentlig ville ha vært så god utenfor Liverpool?

Vi så det mot Arsenal.

Men den var morsom da.

Det er jo akkurat det eg mener. I Liverpool MÅ man gjøre det slik for de har ikke spillere som er verdensklasse rundt Suarez. Det har de i Real M.

Dersom de nevnte spillere hadde byttet, hadde ikke Ronaldo gjort det like godt i Liverpool som suarez gjør det nå. Men Suarez hadde blitt farlig god i Real. Det er noe eg tror.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja? I bl.a Bolton.

Kanskje, men litt rart han bare scorer for "dårlige" klubber. Han var elendig i Chelsea. (Og som dere ellers ikke pleier å påpeke så var han ving ja, men en topp topp spiller kan som oftest prestere i flere posisjoner).

Men uansett, Suarez er ikke i nærheten av Ronaldo. Hadde vi plassert ham på samme lag som Ronaldo ville nok Ronaldo ha vært viktigere og strålt mer enn Suarez. Suarez har litt fart og teknikk. Ronaldo har begge delene og er bedre på det.

Man finner heller ingen spiller som er mer komplett enn Ronaldo så at Suarez på en eller annen måte skal være bedre enn Ronaldo tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Det er jo akkurat det eg mener. I Liverpool MÅ man gjøre det slik for de har ikke spillere som er verdensklasse rundt Suarez. Det har de i Real M.

Dersom de nevnte spillere hadde byttet, hadde ikke Ronaldo gjort det like godt i Liverpool som suarez gjør det nå. Men Suarez hadde blitt farlig god i Real. Det er noe eg tror.

Hæ? Trodde dere hadde ligaens beste forsvar, ligaens beste keeper samt ligaens beste midtbane med selveste o'store Captain Fantastic og for ikke å snakke om SAS? Dårlig unnskyldning der.

Lenke til kommentar

Hadde man gjort det samme rundt Ronaldo så hadde nok han vist seg å være jævla overlegen. Husk også at Ronaldo er ving.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hæ? Trodde dere hadde ligaens beste forsvar, ligaens beste keeper samt ligaens beste midtbane med selveste o'store Captain Fantastic og for ikke å snakke om SAS? Dårlig unnskyldning der.

Trist.

Kanskje, men litt rart han bare scorer for "dårlige" klubber. Han var elendig i Chelsea. (Og som dere ellers ikke pleier å påpeke så var han ving ja, men en topp topp spiller kan som oftest prestere i flere posisjoner).

Hehehehe. Takk, trengte denne etter at Frankrike kom seg til vm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...