Gå til innhold

Kamptråd - VM-playoffs 13.11-20.11


Latias

  

38 stemmer

  1. 1. Hvem vil du helst ha til VM?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig Alastor.

 

Trenger ikke holde seg som en baby på kinnet etter det der, og det han fikk tilbake var jo morsomt! :) Ellers var det veldig grei kamp av Portugal som til tider dominerte kraftig. Tror nok vi får sett et annet svensk lag i Sverige, for det de presterte i Portugal var intet annet enn sørgelig.

 

Her er episoden: http://www.youtube.com/watch?v=z6pqlA1TA3M

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg er norsk.

 

Og derfor kan du ikke være bitter? Kom igjen a, ''Herlighet så kvalm Ronaldo er.''

Slik jeg så det gjorde ikke Ronaldo noe spesielt ille. Hvis du da sikter til det lille nikket han ga Lustig ser jeg ikke på det som noe alvorlig episode, tvert imot en morsom en :) Den oppførselen kan han ta med seg et annet sted, og det fikk han signalisert på en ålreit måte.

 

Rett meg gjerne dersom du så noe ille jeg ikke fikk med meg.

Lenke til kommentar

Synes det er veldig teit å først skalle til en spiller og så håne han etterpå når han tar seg til hodet mens han ser på dommeren for å signalisere hva som skjedde. Tviler VELDIG på at Ronaldo hadde vært noe bedre hadde det vært han som hadde blitt skallet til. Men sånn kampen generelt var Portugal og Ronaldo bedre enn Sverige og Zlatan. Vant denne kampen fortjent, så blir det spennende å se hvordan kampbildet blir i Sverige. Har egentlig ikke noen særlige favoritter i dette oppgjøret.

Lenke til kommentar

I ni av ti tilfeller irriterer jeg mer over "offeret" som spiller død, eller mer presist i sjokk der de ruller rundt, enn personen som mister hodet og dytter eller lett nikker borti motspilleren. Og det Ronaldo gjorde kan vel knapt kalles et lett nikk, så da ser det så idiotisk ut når Lustig må ta seg til ansiktet i et forsøk på å påvirke dommeren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I ni av ti tilfeller irriterer jeg mer over "offeret" som spiller død, eller mer presist i sjokk der de ruller rundt, enn personen som mister hodet og dytter eller lett nikker borti motspilleren. Og det Ronaldo gjorde kan vel knapt kalles et lett nikk, så da ser det så idiotisk ut når Lustig må ta seg til ansiktet i et forsøk på å påvirke dommeren.

Ikke egentlig. Skalle noen i hodet er rødt kort uansett hvor svakt det er. Ville vært billig, men det er ikke rart han melder i fra om det. Gir han heller applaus for å ikke overdrive til det idiotiske ved å hive seg og uttrykke falsk smerte.

Lenke til kommentar

Det var såvidt kontakt, hvis det i det hele tatt var det. Selvsagt ikke gult og i hvert fall ikke rødt. Er ikke vits å diskutere det engang når det er så åpenbart. Forstår frustrasjonen til

Ronaldo og reaksjonen hans der og da som var et morsomt stikk tilbake :)

 

Edit: Tirsdag neste kamp spilles? Isåfall noen som vet klokkeslett?

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Håper bare Sverige gjør jobben på Tirsdag. Det å miste Ronaldo til et VM er kjedelig mtp. at man mister kvalitet på banen, men å miste Zlatan til et VM er som å miste selve VMet. Figuren er mer enn bare en fotballspiller og det å se på Zlatan er faktisk nesten en egen idrett i seg selv.

 

I tillegg til å faktisk ikke være en brøkdel så klysete som han Messi har hatt i lomma.

 

http://youtu.be/l7ku6ARo90M

 

Skjønner ikke hvorfor han oppfører seg slik mot Lustig heller. Hadde Ronaldo vært Lustig her så ville han vært fraktet i luftambulanse til nærmeste sykehus.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...