Sverre26 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Når jeg oppgrade til windows 8.1 (fra windows 8) så sluttet norton å virke. den står der med ett kryss og vill ikke starte når jeg klikker på norton ikonet. er det noen som vet hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har du prøvd å laste ned nyeste versjon av Norton da? Fikser trolig feilen det. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 hvor laster jeg ned? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Fra Norton sine sider vel? Finnes sikkert en nedlastningsside der, kanskje under "mine sider" eller noe slikt. Har ikke brukt Norton de siste 20 årene eller noe, så vet ikke. Men start med å sjekk sidene dems. De har sikkert noen support sider også. Sjekk der om Norton produktet du har i det hele tatt virker på Win8.1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 er det en spesiell grunn til at du skal ha 2 antivirusprogram på pc'en din? Windows 8 har innebygd antivirus i Windows Defender (MSE) Ville enkelt og greit avinstallert Norton. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 jeg har ikke installert noe andre antivirus programmer Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Om du ikke vet hvordan du får tak i den nyeste Norton versjonen (eller ikke får det til), så hadde jeg bare av installert Norton, og så aktivert den innebygde MSE i Windows 8. Den fungerer i alle fall like godt (om ikke bedre) enn Norton sin, og den er helt gratis, i motsetning til Norton. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 jeg har ikke installert noe andre antivirus programmer Mulig det, men du har 2 hvis du har Norton installert. Win8 har som sagt allerede innebygd antivirus, at det installeres norton er noe tull flere butikker driver med, det motiveres av penger, siden du blir bedt om å fornye lisensen ganske kjapt. Avinstaller Norton, gå inn på kontrollpanel - sikkerhet og sjekk at Windows Defender er aktivert og ok, hvis den ikke er det, får du melding på skrivebordet også. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 jeg får norton gratis og jeg synes det er bedre enn det innebygde antivirus programmet i windows Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg ville heller hatt virus enn norton. Makan til møkkaprogprogram som nesten kveler alt av maskinvare. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 jeg har ikke installert noe andre antivirus programmer Nei, men når du har windows 8 så har du Microsoft defender. Dessuten så er Norton det verste virusprogrammet jeg har kommet borti! Makan til drittprogram skal man lete lenge etter! Dessverre så er det mange som har gått rett inn i fellen med å kjøpe Norton. Avinsteller hele greiene også bruker du kun Microsoft Defender. Bruker kun det selv og ingen problemer er registrert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå