Emils. Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Da er det bare å skru over på TV2 Sport. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 PHAHAHAHAH!!!! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Trist hvor ræva Moa har blitt. Sprøtt å tenke på at han nærmest herjet i Bundesligaen den første halve sesongen i Hannover. Men sånn går det vel etterhvert med absolutt alle av de nye norske Tippeliga-"supertalentene" som skal ut og ta det store steget. Moa, Huseklepp, Marcus Pedersen, Håvard Nielsen, Forren og en drøss andre spillere som har endt på benken i en ukjent utenlandsk klubb. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Da bør faen meg Høgmo sett for seg hvilke spillere som ikke kan få spille mer på landslaget etter denne kampen.. Slutt på klippekortene pls. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Ok kamp. Tror folk overvurderer norge og mener de spilte bedre enn det de gjorde pga vi fremstår som mer spillende og det er uvant. Helt fortjent at danmark vant, de hadde flere større sjanser enn norge. Dæhli var ganske god. Endret 15. november 2013 av Everket Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Dæhli imponerte meg idag! Kommer til å bli en kanonspiller, for et talent! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Dæhli imponerte meg idag! Kommer til å bli en kanonspiller, for et talent! Kunne gått rett innpå Barcelona med passingene sine. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Absolutt kvalitet på mange av pasningene hans, var fantastisk å se han spille idag. Håper han får fornyet tillit til neste kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå