Pernicious Weed Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) VS Privatlandskamp Fredag 15. november, klokka 19:00 MCH Arena, Herning, Danmark Sendes på MAX Norges tropp: Sten Grytebust - AalesundRune Almenning Jarstein - VikingØrjan Håskjold Nyland - MoldeMohammed Abdellaoue - StuttgartJo Inge Berget - MoldeDaniel Braaten - FC KøbenhavnMats Møller Dæhli - MoldeMagnus Wolff Eikrem - HeerenveenOmar Elabdellaoui - Eintracht BraunschweigTarik Elyounoussi - HoffenheimVegard Forren - MoldeBrede Hangeland - FulhamTom Høgli - Club BruggeRuben Yttergård Jenssen - KaiserslauternStefan Johansen - StrømsgodsetOla Kamara - StrømsgodsetJoshua King - BlackburnMartin Linnes - MoldeMarcus Pedersen - BarnsleyTore Reginiussen - RosenborgPer Ciljan Skjelbred - Hertha Berlin Danmarks tropp: Keepere: Stephan Andersen, Kasper Schmeichel.Forsvar: Daniel Agger, Andreas Bjelland, Simon Kjær, Lars Jacobsen, Peter Ankersen, Nicolai Boilesen, Jesper Juelsgård.Midtbane: William Kvist, Niki Zimling, Casper Sloth, Leon Andreasen, Christian Eriksen, Michael Krohn-Dehli, Emil Larsen, Viktor Fischer, Kasper Kusk, Nicolai Jørgensen.Angrep: Nicklas Bendtner, Morten Rasmussen, Nicki Bille Nielsen. Relativt ubetydelig kamp dette her, men skal bli spennende å se hvordan landslaget forandrer seg under Høgmo. Nå har han fått litt mer tid til å se på laget og gjøre seg opp en plan. Endret 11. november 2013 av Hargo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bille er vel ute i seks uker? Spent på hva Høgmo får til nå som han har blitt litt varm i trøya. 2-2. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Bille er vel ute i seks uker? Spent på hva Høgmo får til nå som han har blitt litt varm i trøya. 2-2. Mulig. Har ikke fulgt mye med på Tippeligaen i det siste. Troppen som jeg la ut her er en uke gammel. Forresten typisk at en "elendig" og ute av form-Bendtner skal senke Norge nok en gang. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Håper å se Mats Møller Dæhli fra start. Samme med Nyland! Viktig å bygge laget til 2016. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg er på vei til Danmark. Skal ikke på landskamp, selv om det frista å dra tidligere slik at jeg kunne rukket det. Noen tro på seier har jeg derimot ikke, så er kanskje like greit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ah, MAX finnes i HD. Etterlengtet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Spent på hvordan Høgmo-fotballen ser ut. Tviler på at vi får noe mot Danmark, men hadde vært fint å sett tegn til forbedring.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Interessant spillestil av Norge. Syns vi ser noe nytt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hahah! *Facepalm Lenke til kommentar
Everket Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Herregud for en sjanse, at det går an Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Latterlig. Faen for en gjeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Finnes det en mer irriterende kommentator enn Aalbu? Han skriker jo faen meg hver gang Norge har ballen på dansk halvdel. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Finnes det en mer irriterende kommentator enn Aalbu? Han skriker jo faen meg hver gang Norge har ballen på dansk halvdel. "JAMEN SÅ SETT DEN DA!!" Beste kommentaren jeg har hørt under fotballsending.. ever Lenke til kommentar
Everket Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Gjør han det? Det har jeg ikke lagt merke til, men regner med jeg gjør det nå. Takk din jævel Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Syns uansett det ser meget bra ut. I kvalik kampene klarte de jo knapt dempe en ball og var helt.., nå syns jeg vi ser et lag som spiller på et helt kompetent nivå. Vi matcher Danskene i ballspill sålangt og bare det er verd å merke seg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Yay, men offside. Endret 15. november 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Flott mål da, selv om det vel var offside? Nydelig chip av Gamst, og kald avslutning av Pedersen. Forøvrig to av våre svakeste før scoringen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvorfor er Moa på banen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå