тurbonєℓℓo Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Tenker på samme måte som partiet Rødt, som da er satt i sammen av mange ulike sosialistiske grupperinger. Så kunne man hatt Blått, som da var sammensatt av ulike liberalistiske grupperinger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Tenker på samme måte som partiet Rødt, som da er satt i sammen av mange ulike sosialistiske grupperinger. Så kunne man hatt Blått, som da var sammensatt av ulike liberalistiske grupperinger. Hvorfor bryr du deg så mye om dette? du har kommentert så mye her at sikkert halvparten av kommentarene er fra deg Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Hvorfor bryr du deg så mye om dette?Bryr jeg meg så mye om dette? Mer enn alt det andre jeg kommenterer? Det er helt tilfeldig. du har kommentert så mye her at sikkert halvparten av kommentarene er fra degHva så? Har du noen problemer med det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Bryr jeg meg så mye om dette? Mer enn alt det andre jeg kommenterer? Det er helt tilfeldig. Hva så? Har du noen problemer med det? Nei er bare sjokkert at noen bryr seg så mye oppi en regjering Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Nei er bare sjokkert at noen bryr seg så mye oppi en regjeringJeg bryr da meg ikke så mye oppi en regjering? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg bryr da meg ikke så mye oppi en regjering? Er det ikke regjering denne tråden handler om? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Er det ikke regjering denne tråden handler om?Nah. En tråd handler vel ikke om noe spesielt. For min del kan en diskusjon utvikle seg i den retningen som faller brukerne naturlig. Jeg har bare kommentert alt ettersom jeg har følt for det egentlig. Debatten dreier seg hovedsakelig om frihet fra statlig overvåkning i form av DLD. Og i første innlegg så viser jeg vel skuffelse over at FrP og Venstre ikke klarer å få igjennom DLD med Høyre som har rottet seg sammen med AP om dette. Uansett så er det vel ikke akkurat så rart eller merkelig at man diskuterer regjeringen heller på et "politikk- og samfunn"-forum... På spørsmål om: "Hvorfor bryr du deg så mye om dette?" Så vil jeg svare at jeg ikke bryr meg så mye om dette, men at jeg liker å skrive, å ytre mine meninger og syn. Jeg bryr meg ikke mer om dette enn alt det andre jeg kommenterer... Om du ser på statistikken på hvor jeg har skrevet, og hvor mye, så ser du også at det ikke er bare politikk og samfunn jeg "bryr" meg om... Og om du er på forumet en stund, så ser du at jeg skriver om svært mye forskjellige ting, bla. filosofi og religion... Til opplysning bare, siden du spurte... Endret 14. november 2013 av turbonello Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Javel... Så var det vel umulig å få igjennom uansett da... Ingenting er umulig etter forhandlinger. Men ja... vanskelig. Man måtte, gjennom forhandlinger, ha fått Høyre til å gå med på å snu, og ikke nok med det. Man måtte også ha fått Høyre til å gå med på at ingen av Høyres stortingsrepresentanter skulle fristilles til å stemme etter egen overbevisning i Stortinget. Noe som ville vært veldig urettferdig, ettersom Høyres stortingsrepresentanter faktisk ble fristilt til å stemme etter egen overbevisning sist. Det er jo da bare rett og rimelig at de får stemme etter overbevisning i omkampen også. Og da ville vi endt opp med nytt ja til DLD. Vi tapte kampen men vi vinner krigen. DLD blir ikke vedtatt i EU. Jeg tror det ender med at de finner DLD til å være i strid med flere nasjonale grunnlover - blant annet. 1 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Ingenting er umulig etter forhandlinger. Men ja... vanskelig. Man måtte, gjennom forhandlinger, ha fått Høyre til å gå med på å snu, og ikke nok med det. Man måtte også ha fått Høyre til å gå med på at ingen av Høyres stortingsrepresentanter skulle fristilles til å stemme etter egen overbevisning i Stortinget. Noe som ville vært veldig urettferdig, ettersom Høyres stortingsrepresentanter faktisk ble fristilt til å stemme etter egen overbevisning sist. Det er jo da bare rett og rimelig at de får stemme etter overbevisning i omkampen også. Og da ville vi endt opp med nytt ja til DLD. Vi tapte kampen men vi vinner krigen. DLD blir ikke vedtatt i EU. Jeg tror det ender med at de finner DLD til å være i strid med flere nasjonale grunnlover - blant annet. Jeg håper det. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå