тurbonєℓℓo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Nei alt gikk bra med han i regjeringa. mens alt går nedover fortere enn i der untergang med erna...Feil. Jeg kan jo ta et eksempel hvor det gikk ufattelig dårlig. Det kan faktisk ikke gå dårligere: Mongstadprosjektet, Jens sin misslykkede månelanding. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Feil. Jeg kan jo ta et eksempel hvor det gikk ufattelig dårlig. Det kan faktisk ikke gå dårligere: Mongstadprosjektet, Jens sin misslykkede månelanding. Det var bare en hobby, jens gjorde mye bra, han delte blant annet ut blomster når han ville ha stemmer osv Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Les det jeg skrev en gang til uten å ta det ut av konteksten. Jens er jo hundre og ti ganger verre da... Jeg siterte ordrett det du skrev, hvordan tok jeg det utav konteksten? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg siterte ordrett det du skrev, hvordan tok jeg det utav konteksten? Jeg tror han troller Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg siterte ordrett det du skrev, hvordan tok jeg det utav konteksten?Selv om du siterer ordrett så kan du jo ta det ut av konteksten. Dette: " Jeg vil tro at norges eldste parti, (...) vet hva de driver med og at de har en plan som ikke er avhenig av boring... Jeg har lest hele programmet deres, og det de får til der er mer enn godt nok. Jo mer venstrevridd partiene er jo mer unødvendig pengesløsning blir det." Ble til dette: "At ett parti har lang fartstid er i mine øyner også ganske irrelevant, at det ligger på sperregrensen betyr at folk er ganske enige med meg, du må selvfølgelig være enig, men at ting er gammelt er ikke synomymt med at det er bra, eller synes du at partier som MdG og Piratpartiet ikke har noe i politkk å gjøre siden dem ikke er stiftet for lenge siden?" Sammenhengen var i forbindelse med olje, og at Venstre hadde en plan med den politikken de hadde. Det andre er jo at folk ikke trenger å være så enige med deg... Det kan hende at du stemmer på Høyre eller Arbeiderpartiet fordi da føler du deg som en del av flertallet, noe som helt sikkert gir deg en deilig selvfølelse, og følelse av at de fleste er enige med deg. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Jeg tror han trollerNei jeg gjør ikke det... Han tok det ut fra kontekst. Det var en helt annen sammenheng, og jeg mener ikke, at ikke DLF, Piratpartiet og andre forholdsvis nye partier har noe i politikk å gjøre. Det mener jeg de har btw. Men det var jo ikke poenget med det jeg sa... Det har ingen ting med sammenhengen jeg skrev det i å gjøre... Det var han som vred det i den retningen der... Endret 12. november 2013 av turbonello Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Selv om du siterer ordrett så kan du jo ta det ut av konteksten. Dette: " Jeg vil tro at norges eldste parti, (...) vet hva de driver med og at de har en plan som ikke er avhenig av boring... Jeg har lest hele programmet deres, og det de får til der er mer enn godt nok. Jo mer venstrevridd partiene er jo mer unødvendig pengesløsning blir det." Ble til dette: "At ett parti har lang fartstid er i mine øyner også ganske irrelevant, at det ligger på sperregrensen betyr at folk er ganske enige med meg, du må selvfølgelig være enig, men at ting er gammelt er ikke synomymt med at det er bra, eller synes du at partier som MdG og Piratpartiet ikke har noe i politkk å gjøre siden dem ikke er stiftet for lenge siden?" Sammenhengen var i forbindelse med olje, og at Venstre hadde en plan med den politikken de hadde. Det andre er jo at folk ikke trenger å være så enige med deg... Det kan hende at du stemmer på Høyre eller Arbeiderpartiet fordi da føler du deg som en del av flertallet, noe som helt sikkert gir deg en deilig selvfølelse, og følelse av at de fleste er enige med deg. Så det du da prøver å fortelle meg er fordi at Venstre var det første partiet i Norge, i fra en tid Norge var fattig, har dyp nok erfaring i fra politikk til å komme med forslag (som jeg har etterspurt flere ganger uten å fått) på hvordan Norge skal drives uten olje? Og det er fordi det er ett gammelt parti? Høyre kom ikke nevneverdig lenge etter Venstre, viss jeg ikke tar helt feil ble nemmelig begge stiftet i 1884. Venstre må gjerne fronte den planen sin, det ønsker både jeg og andre di velkommen til, poenget er at dem ikke gjør det i noe konkret grad. Jeg stemmer Høyre/Arbeiderpartiet fordi det er di to partiene som tilsynelatende har en interesse av å utrette noe konkret, forann å avvikle det vi allerede har. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Det var bare en hobby, jens gjorde mye bra, han delte blant annet ut blomster når han ville ha stemmer osvJeg kan ikke se at han har gjort så mye bra. Jeg tror landet hadde klart seg fint uten. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Så det du da prøver å fortelle meg er fordi at Venstre var det første partiet i Norge, i fra en tid Norge var fattig, har dyp nok erfaring i fra politikk til å komme med forslag (som jeg har etterspurt flere ganger uten å fått) på hvordan Norge skal drives uten olje?Nei. Det er ikke det jeg prøver å fortelle deg. Det jeg sa var det jeg sa. Og det jeg sa var ikke det du snakker om her. Det jeg sa var bare det at de har peiling på hva de driver med. De har tross alt vært i gamet en stund og har bred erfaring. Og det er fordi det er ett gammelt parti? Høyre kom ikke nevneverdig lenge etter Venstre, viss jeg ikke tar helt feil ble nemmelig begge stiftet i 1884.Høyre ble stiftet som et protestparti. De var i mot allmenn stemmerett så de dannet Høyre som et protestparti som stod på Kongen og adelens side... Venstre må gjerne fronte den planen sin, det ønsker både jeg og andre di velkommen til, poenget er at dem ikke gjør det i noe konkret grad.Du har fremdeles ikke dokumentert påstandene dine, om at du mister pensjonen din som et resultat av Venstres gjennomslag i politikken. Så lenge du ikke kan dokumentere det du sier med kilder så oppfatter jeg deg som uærlig. Jeg stemmer Høyre/Arbeiderpartiet fordi det er di to partiene som tilsynelatende har en interesse av å utrette noe konkret, forann å avvikle det vi allerede har.Joda.... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg tror han troller Jeg har sluttet å tro folk gjør det i den delen her av forumet, folk mener litt forskjellig, hvorvidt han gjør det eller ikke forholder jeg meg nøytral til og går ut i fra at det er ment seriøst. Så får en heller ta det til etterretning senere. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg har sluttet å tro folk gjør det i den delen her av forumet, folk mener litt forskjellig, hvorvidt han gjør det eller ikke forholder jeg meg nøytral til og går ut i fra at det er ment seriøst. Så får en heller ta det til etterretning senere.Det å hevde at noen troller er jo egentlig en hersketeknikk også. Jeg har i denne diskusjonen problemer med at du tolker meg i en gal retning, og jeg forsøker å gi uttrykk for det... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Nei. Det er ikke det jeg prøver å fortelle deg. Det jeg sa var det jeg sa. Og det jeg sa var ikke det du snakker om her. Det jeg sa var bare det at de har peiling på hva de driver med. De har tross alt vært i gamet en stund og har bred erfaring. Høyre ble stiftet som et protestparti. De var i mot allmenn stemmerett så de dannet Høyre som et protestparti som stod på Kongen og adelens side... Du har fremdeles ikke dokumentert påstandene dine, om at du mister pensjonen din som et resultat av Venstres gjennomslag i politikken. Så lenge du ikke kan dokumentere det du sier med kilder så oppfatter jeg deg som uærlig. Joda.... For fjerde gang, dette er svar på hvorfor jeg mister pensjonen min (og nei det er ikke noe klausul i avtalen eller noe lignende) det er en resultat av at oljefondet vil være for lite når jeg kan ta den ut. Viss vi skal leve etter den standaren vi gjør i dag i la oss si 30 år til, så vil nok mest trolig ikke olje være værdt en dritt selv om en del industri fortsatt vil trenge brennstoffet, men langt unna den fatprisen vi har idag. Uansett så vil vi da måtte benytte oljefondet for å opprettholde levestandard, da vil dette gå utover ting som tja, pensjon. Bla også din pensjon siden du er ufør, di kronene der vil vi få utbetalt i fra samme kassa. Jeg jobbet ikke så lenge der at jeg taper veldig mye på det, jeg får majoriteten av pensjonen min i fra oppstarte midler og jeg har en del ting jeg kan selge, så for min del er det ikke noe stress. Men det er det for mange andre. Som du også sikkert vet (eller kanskje ikke) så er dette forvaltet via forvaltningsfond, alså dem spiller med pensjonspengene for å forvalte dem. At Høyre har engang for en del år siden vært i mot almennstemmerett anser jeg som irrelevant, Så nå kan du gjerne få dokumentere hva Venstre har tenkt å bytte ut oljenæringen med, og nå burde du være veldig veldig konkret. Så vel, her har du litt om det Statens pensjonsfond Store inntekter fra petroleumssektoren har bidratt til at den norske stat nå forvalter en betydelig finansiell formue gjennom Statens pensjonsfond. Formålet med Statens pensjonsfond er statlig sparing for finansiering av folketrygdens pensjonsutgifter og å sikre langsiktige hensyn ved anvendelse av statens petroleumsinntekter. http://www.regjeringen.no/nb/dep/fin/tema/statens_pensjonsfond.html?id=1441 Det å hevde at noen troller er jo egentlig en hersketeknikk også. Jeg har i denne diskusjonen problemer med at du tolker meg i en gal retning, og jeg forsøker å gi uttrykk for det... Jeg sitter igjen med ett inntrykk av at du bruker mer tid på å kommentere meg enn du bruker på å diskutere så jeg ser at du gir utrykk for det, jeg liker bare ikke måten du gjør det på. Som jeg sier, jeg forholdet meg nøytral til hvorvidt du troller eller ikke og behandler deg derfor seriøst. Endret 12. november 2013 av Priim Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Nei jeg gjør ikke det... Han tok det ut fra kontekst. Det var en helt annen sammenheng, og jeg mener ikke, at ikke DLF, Piratpartiet og andre forholdsvis nye partier har noe i politikk å gjøre. Det mener jeg de har btw. Men det var jo ikke poenget med det jeg sa... Det har ingen ting med sammenhengen jeg skrev det i å gjøre... Det var han som vred det i den retningen der... Jeg tulla, vet du ikke troller:) men jeg likte jens veldig mye, husker hvor modig og god han var under 22 juli ulykken og holdt mote oppe. Trodde virkelig det ville hjelpe han i valget men dog nei Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 For fjerde gang, dette er svar på hvorfor jeg mister pensjonen min (og nei det er ikke noe klausul i avtalen eller noe lignende) det er en resultat av at oljefondet vil være for lite når jeg kan ta den ut.Er dette dine penger? Viss vi skal leve etter den standaren vi gjør i dag i la oss si 30 år til, så vil nok mest trolig ikke olje være værdt en dritt selv om en del industri fortsatt vil trenge brennstoffet, men langt unna den fatprisen vi har idag. Uansett så vil vi da måtte benytte oljefondet for å opprettholde levestandardHvorfor det? Staten trenger forøvrig ikke ha noen penger for at vi skal leve og ha det godt. Man trenger ingen velferdsstat for å kunne spleise på de viktigste tingene osv. Trygdeytelser og pensjon kan eksistere utenfor staten, og ikke være bundet av stadig skiftende regjeringer med ulike agendaer. Du kan ha en ordning som kalles "den frivillige folketrygden", som man kan melde seg inn i... Og det finnes andre ting enn olje man kan tjene penger på. Det finnes mange ting man kan produsere og selge. Det står heller ikke så dårlig til med oss at vi må få brukt opp naturresursene i havet vårt så fort som overhodet mulig. Det er bare bullshit. Men for meg spiller det ingen rolle egentlig... Jeg bare stusser litt på den sytinga og klaginga di. Jeg leste nettopp om Venstres politikk angående pensjon, og jeg kan ikke se noe som helst kutt der... Så det er mulig at Venstre kutter i andre ting. Men nå er det Høyre og FrP som styrer... Det er bedre enn AP og SV, men likevel... da vil dette gå utover ting som tja, pensjon.Ikke dersom partiene prioriterer det. I Venstres partiprogram så blir dette prioritert. Bla også din pensjon siden du er ufør, di kronene der vil vi få utbetalt i fra samme kassa. Jeg jobbet ikke så lenge der at jeg taper veldig mye på det, jeg får majoriteten av pensjonen min i fra oppstarte midler og jeg har en del ting jeg kan selge, så for min del er det ikke noe stress. Men det er det for mange andre. Som du også sikkert vet (eller kanskje ikke) så er dette forvaltet via forvaltningsfond, alså dem spiller med pensjonspengene for å forvalte dem. At Høyre har engang for en del år siden vært i mot almennstemmerett anser jeg som irrelevant, Ja, det er irrelevant. Jeg bare nevnte det. De er jo ikke det partiet i dag. Så nå kan du gjerne få dokumentere hva Venstre har tenkt å bytte ut oljenæringen med, og nå burde du være veldig veldig konkret.Skal ikke bytte den ut. Vi skal fortsatt leve av olje med Venstre. Man åpner bare ikk e opp nye områder. Det er heller ikke sikkert det er olje der. Uansett så satser de vel på fornybart, grønn næring. Eksakt hva konkret de vil gjøre har jeg ikke innsikt i... Men jeg tror ikke det blir dommedag slik du ser ut til å spå. De har fremdeles nok til å føre den politikken de har på programmet sitt, (som jo koster penger). Så vel, her har du litt om det Statens pensjonsfond Store inntekter fra petroleumssektoren har bidratt til at den norske stat nå forvalter en betydelig finansiell formue gjennom Statens pensjonsfond. Formålet med Statens pensjonsfond er statlig sparing for finansiering av folketrygdens pensjonsutgifter og å sikre langsiktige hensyn ved anvendelse av statens petroleumsinntekter. http://www.regjeringen.no/nb/dep/fin/tema/statens_pensjonsfond.html?id=1441 Jeg sitter igjen med ett inntrykk av at du bruker mer tid på å kommentere meg enn du bruker på å diskutere så jeg ser at du gir utrykk for det, jeg liker bare ikke måten du gjør det på. Som jeg sier, jeg forholdet meg nøytral til hvorvidt du troller eller ikke og behandler deg derfor seriøst. Dette beviser ikke at du mister pensjonen din som et resultat av hva Venstre fikk til med Høyre og Frp... Bare ville si det. Nei, jeg bare måtte si fra: Jeg troller ikke bare fordi du ikke klarer å lese hva jeg faktisk skriver, og tolker det jeg skriver på vranga. Jeg troller ikke bare fordi noen sier jeg gjør det heller. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg tulla, vet du ikke troller:)Okei:) Bra å høre! =) men jeg likte jens veldig mye, husker hvor modig og god han var under 22 juli ulykken og holdt mote oppe. Trodde virkelig det ville hjelpe han i valget men dog neiJeg også syntes han taklet det bra. Han er helt sikkert en grei kar også. Men jeg stemmer ikke på partier ut ifra hvordan partilederne er. De kan være så karismatiske og gode til å snakke de bare vil, men det er ikke det jeg er opptatt av. Jeg er opptatt av det som står i partiprogrammene, og lar meg ikke lede av karismatiske mennesker som snakker kun til fordel for sin egen politikk osv... Det jeg mener er at AP har en uansvarlig pengebruk. De bruker pengene som de krever inn av alle norske borgere (med tvang!) for så å ødsle det ut på ting jeg er sterkt i mot at staten bruker penger på. Jeg vil at staten skal ta seg av det mest grunnleggende, og ikke noe mer... Jeg ønsker ingen stor stat. Jeg ser problemer med velferdsstaten, og det er økende korrupsjon (fordi staten blir stor, og det er de som sitter på resursene, og da er det lett å bestikke for å få sin sak raskere igjennom systemet), og mange andre problemer knyttet til at staten skal bestemme absolutt alt ned til den minste detalj. Jeg ønsker frihet. AP står for alt annet enn frihet. Jeg ønsker ikke egentlig Venstres politikk, men det er det det nærmeste jeg kommer mine egne meninger. Jeg ligger egentlig mellom FrP og DLF, men på grunn av at FrP ikke er særlig liberale (du vet sikkert hva jeg tenker på?) og DLF er på platebransjens side og ikke piratenes, så har jeg ikke noe annet valg enn å velge Venstre. Som jeg mener er et helt greit parti, generelt sett... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Skal tro hvem som stiller til valg i 2017? kanskje audun mot jens? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er dette dine penger? Hvorfor det? Staten trenger forøvrig ikke ha noen penger for at vi skal leve og ha det godt. Man trenger ingen velferdsstat for å kunne spleise på de viktigste tingene osv. Trygdeytelser og pensjon kan eksistere utenfor staten, og ikke være bundet av stadig skiftende regjeringer med ulike agendaer. Du kan ha en ordning som kalles "den frivillige folketrygden", som man kan melde seg inn i... Og det finnes andre ting enn olje man kan tjene penger på. Det finnes mange ting man kan produsere og selge. Det står heller ikke så dårlig til med oss at vi må få brukt opp naturresursene i havet vårt så fort som overhodet mulig. Det er bare bullshit. Men for meg spiller det ingen rolle egentlig... Jeg bare stusser litt på den sytinga og klaginga di. Jeg leste nettopp om Venstres politikk angående pensjon, og jeg kan ikke se noe som helst kutt der... Så det er mulig at Venstre kutter i andre ting. Men nå er det Høyre og FrP som styrer... Det er bedre enn AP og SV, men likevel... Ikke dersom partiene prioriterer det. I Venstres partiprogram så blir dette prioritert. Ja, det er irrelevant. Jeg bare nevnte det. De er jo ikke det partiet i dag. Skal ikke bytte den ut. Vi skal fortsatt leve av olje med Venstre. Man åpner bare ikk e opp nye områder. Det er heller ikke sikkert det er olje der. Uansett så satser de vel på fornybart, grønn næring. Eksakt hva konkret de vil gjøre har jeg ikke innsikt i... Men jeg tror ikke det blir dommedag slik du ser ut til å spå. De har fremdeles nok til å føre den politikken de har på programmet sitt, (som jo koster penger). Dette beviser ikke at du mister pensjonen din som et resultat av hva Venstre fikk til med Høyre og Frp... Bare ville si det. Nei, jeg bare måtte si fra: Jeg troller ikke bare fordi du ikke klarer å lese hva jeg faktisk skriver, og tolker det jeg skriver på vranga. Jeg troller ikke bare fordi noen sier jeg gjør det heller. Jeg vil ikke gjenta meg med det rundt pensjon flere ganger, fire ganger er nok. Viss du virkelig ønsker å vite hvordan pensjonssystemet fungerer kan du sette deg inn forvaltningen av statens pensjonskasse, den er begredelig. Det er ikke mine penger, men der finnes en del penger jeg har krav på. Det er en fordel at staten har penger, hadde vi levt i ett liberalistisk samfunn hadde nok jeg hatt en personlig mye høyere levestandard enn det jeg har. Dog er det fortsatt ikke noe jeg ønsker. Trygdeytelser og pensjonsordninger eksisterer utenfor staten, i form av forsikringer og banksparing. Jeg har nevnt det med å 'bare produsere noe' tidligere, så enkelt er det nemmelig ikke. Det står ikke dårlig til med oss fordi vi har olje, jeg syter ikke og klager, jeg bare påpeker at det er ikke en selvfølge at det er sånn. Det er igjen, ett personangrep. Det er heller ikke snakk om å kutte i pensjonsordningen, det har jeg aldri sagt noe om, sett deg inn i det. Jeg angrer faktisk på at jeg stemte Høyre forann Arbeiderpartiet ved dette valget, hadde jeg sett resultatet komme hadde jeg tatt del i hjemmesitterpartiet og stemt blankt. Det spiller desverre ingen rolle for meg i denne perioden viss vi ikkje skal ta noen tak for å bedre verdensøkonomien og nasjonal økonomi. Du skriver veldig lite konkret og fatter deg veldig vinklete, slik jeg oppfatter det er det fordi når jeg spørr etter noe konkret så kommer du med noe abstrakt, da må jeg tolke for å kunne svare. Du presenterte heller ingen løsning som jeg etterspurte, dette skuffet meg, men det overrasket meg ikke. For det gjør nemmelig ikke Venstre, derfor kunne jeg aldri tenkt meg å stemt på ett parti som ikke har en plan, og vertfall ikke ett parti som ikke ønsker å presentere den(viss di har en da selvfølgelig) Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Skal tro hvem som stiller til valg i 2017? kanskje audun mot jens?Kanskje. Det ville slik jeg ser det vært dumt. Man ser jo hvor mye som blir ulovlig under AP og SV. Friheten får innskrenkes hver dag de er i regjering. Og vi må betale for mye mer av det vi ikke vil ha mer av. Og de vil sørge for mindre konkurranse, noe som fører til dårlig kvalitet på tjenestene. Det blir ikke god kvalitet, så lenge man ikke konkurrer om å være best... Sier seg selv. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Skal tro hvem som stiller til valg i 2017? kanskje audun mot jens? Bildet av valgkampen 2017 blir nok mye likt det vi hadde nå, kan være at rødgrønt samarbeid forandrer seg litt, tror ikke SV og SP klarer å sanke så mye stemmer i oposisjon, SV fatter jeg ikke klarer å sanke stemmer i det store og det hele. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Kanskje. Det ville slik jeg ser det vært dumt. Man ser jo hvor mye som blir ulovlig under AP og SV. Friheten får innskrenkes hver dag de er i regjering. Og vi må betale for mye mer av det vi ikke vil ha mer av. Og de vil sørge for mindre konkurranse, noe som fører til dårlig kvalitet på tjenestene. Det blir ikke god kvalitet, så lenge man ikke konkurrer om å være best... Sier seg selv. Tja, den siste virkelig store innskrenkingen av frihet var det Venstre som sto for da di innførte lover om telefon og romavlytning, i likhet med en del andre lover som skulle være preventivt mot terror, noe som i bunn og grunn burde gjøre DLD lett å svelge. Så den kritikken der er ikke veldig berettiget. Det er verdt å merke seg at det var justisminister Odd Einar Dørum fra Venstre, som i dag profilerer seg som et anti-overvåkings-parti, som la frem disse lovendringene. En annen ting å merke seg er at Dørum i 2002 egentlig ville ha enda mer inngripende terrorlover, men etter en høringsrunde ble terrorlovforslagene dempet.» http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Disse-terrorlovene-har-Norge-vedtatt-siden-2001-7224026.html Endret 12. november 2013 av Priim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå