Newt32 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei Lurte bare på om det va nån fra Tromsø, eller litt nord i Nordge her? Som e på det hær forume. Æ e no iallefall fra Tromsø! Ikkje måbb mæ før d :oops: Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Heh joda det er endel fra tromsø her. Jeg, Zalo, Ørjan(+ et eller annet) og noen flere som er her... Arctic bor ... om mulig ... enda lenger nord Lenke til kommentar
Kathrine digger Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Æ bor rætt oppfør dæ Newt32!!!!!!! Du e litt glæmsk e du ikkje?? Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Æ bor rætt oppfør dæ Newt32!!!!!!! Du e litt glæmsk e du ikkje?? å kor e d? Røtbakktoppen her Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg bodde på stakkevollan før. Vis noen aner hvor det er (Ja det er i Tromsø) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei, det er sikkert ingen Tromsø-folk som vet hvor Stakkevollan er Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei Lurte bare på om det va nån fra Tromsø, eller litt nord i Nordge her? Som e på det hær forume. Æ e no iallefall fra Tromsø! Ikkje måbb mæ før d :oops: å korsn d då..? ... Trosmø= :hirr: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg er ikke fra Tromsø, men jeg skal jo holde til i Bardufoss frem til sommeren, så... :o Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 selv om du kommer fra tromsø trenger du ikke skrive slik du snakker.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 /me bor 4 t unna tromsø i væsteråln , kanskje æ sku ta sjarken og ta mæ en tur opp dit ! Og fær på Darklight , den mest kongelige kafeen ever Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 /me bor 4 t unna tromsø i væsteråln , kanskje æ sku ta sjarken og ta mæ en tur opp dit ! Og fær på Darklight , den mest kongelige kafeen ever <uff det er en bra trist plass. Ikke selve koseptet, men det at det bare henger folk mellom 12 -16 år der Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Æ e no iallefall fra Tromsø! Ikkje måbb mæ før d :oops: Æ bor rætt oppfør dæ Newt32!!!!!!! Du e litt glæmsk e du ikkje?? Prøv nå for satans skyld og skriv bokmål da.. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 merkelig det der, tro hva folk tenker "jaja jeg er født nord for trondheim da må jeg skrive nøyaktig slik jeg snakker" Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 merkelig det der, tro hva folk tenker "jaja jeg er født nord for trondheim da må jeg skrive nøyaktig slik jeg snakker" heh, nå tror jeg en del andre snakker dialekt her på forumet, som ikke er nord for trondheim. Aner jeg noen fordommer... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Æ e no iallefall fra Tromsø! Ikkje måbb mæ før d :oops: Æ bor rætt oppfør dæ Newt32!!!!!!! Du e litt glæmsk e du ikkje?? Prøv nå for satans skyld og skriv bokmål da.. Si det til nynorsk folka også. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 bor 4-5mil fra tromsø (den rette veien) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå