pedero Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei, jeg skal fikse mobilen til en venn. Han fikk sin fetter fra kosovo til og installere HotMobile sin leaka verson av android 4.2.2, men batteriet hans går tomt med en gang etter oppdateringen så jeg skal "downgrade" telefonen tilbake til 4.1.2 og da lurte jeg på om jeg skal instalere telenor sin firmware eller bare vanlig nordic. Han kjøpte telefonen på ekspert kontant uten abonemang. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Vanlig nordic, kan være en ide og flashe stock recovery på den i tillegg Samt reset binary counter bruk denne linken om du trenger hjelp: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2323847 Endret 11. november 2013 av Gjest Lenke til kommentar
pedero Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Han fetteren hans hadde tydeligvis ikke roota mobilen fordi jeg får ikke tilgang til og bruke triangle away, nå skjønner jeg ikke noe lengre. Må jeg roote den for og da igjen få flasha stock å unroot den igjen ? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Om han ikke har root har han kun fått flasha "offisielle" os og binary countern Bør d være 0 eller 1. Dette kan du sjekke når du flasher nytt os. Om den er mer enn 2 må du roote - triangle away - flash stock rom så skal alt være bra før siste flash kan d være lurt å gå inn i recovery mode og trykk "whipe phone/whipe memory" eller hva det nå står. Om ikke er det en viss sjanse for at du havner I boot loop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå