indahla Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg skal installere Win7 på en HP NW8440 men disken vises ikke. Noen tips om jeg må endre noe i BIOS event. hvilken driver jeg må laste inn? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Tja, du må nesten se etter om disken vises i BIOS, og alt etter som brikkesett på den HP'en, så kan det hende du laste inn AHCI driveren via USB stikke. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Se om disken vises i BIOS. Mulig at du da kanskje må installere diverse drivere på nytt. Ikke vet jeg, men du kan godt sende ett bilde da du er inne i BIOS Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Nå støtter ikke HP Windows 7 drivere til denne PCen. Tror det er ICH7 brikkesett her, så hvis du laster ned denne .zip filen fra Intel http://downloadmirror.intel.com/20775/eng/infinst_autol.zip så kan du prøve å pakke ut filene til en usb disk og klikke "last inn drivere" under Windows installasjonen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Fant ingen valg ang. disk i BIOS men deaktiverte en del andre valg og voila! Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Tipper du satte SATA kontrolleren i IDE/compatible mode? Dette betyr at du mister litt hastighet på disken, siden NCQ blir deaktivert i IDE mode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå