AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei, De siste 5 årene har jeg vert med 3 jenter. Sex har alltid vert i stor fokus hos meg. Har jo nettopp vert igjennom tenårene så det har nok litt med det å gjøre. Ett års tid siden begynte sexlysten min så vidt å falle, en periode var den også lik null. Ble mye trening på meg, så vet ikke om det bare var at jeg var sliten. Fikk meg etterhvert kjæreste, og i den første tiden fokuserte vi ikke på sex, som jeg fant ut var en positiv ting fordi jeg føler forholdet ble sterkere av den grunn, noe jeg aldri kunne tenkt meg. Men så var det sexen. Sexen som jeg vet jeg burde ha lyst på, og som jeg vet hun vil ha. Vi har hatt sex noen ganger, men jeg holder meg ikke stiv over lengre tid, og lysten min kan dø ut helt mens vi holder på. Hvis jeg klarer å holde lillekar oppe lenge nok til at hun blir fornøyd, klarer jeg likevel ikke å komme.. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Har ikke noe fysiske problemer som jeg kjenner til, og psyken min (tror jeg..) aldri har vert så oppegående. Anonymous poster hash: 91015...312 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Glemte å si at jeg har legetime neste uke, så jeg stoler ikke helt på et forum. Og at min nåværende kjæreste er det beste jeg har hatt. Ikke noe som kan måle seg. Jeg tenner på henne, det er det ikke tvil om. Andre jenter går dessverre unna radaren min for tiden, som er litt oppsiktsvekkende. Anonymous poster hash: 91015...312 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvordan er testosteronnivået ditt? Kan det være lavt? Ikke meningen å være frekk altså. Kan det sitte psykisk? At du har en slags mental sperre? Hjernen sies å være største erogene sonen. Jeg trodde lenge jeg hadde vanskelig for å få orgasme, men det fant jeg ut var tull. Det var noe som satt i hodet. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Glemte å si at jeg har legetime neste uke, så jeg stoler ikke helt på et forum. Anonymous poster hash: 91015...312 Så i praksis kan vel da tråden stenges. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Hvordan er testosteronnivået ditt? Kan det være lavt? Ikke meningen å være frekk altså. Kan det sitte psykisk? At du har en slags mental sperre? Hjernen sies å være største erogene sonen. Jeg trodde lenge jeg hadde vanskelig for å få orgasme, men det fant jeg ut var tull. Det var noe som satt i hodet. Hvorfor er det frekt å spørre om testosteron nivået mitt?Hvordan kan jeg sjekke dette? Er det noe jeg må finne ut hos legen? Jeg aner ikke om det kan sitte psykisk. I så fall må jeg ha hjelp til å finne ut, siden jeg ikke kommer på noe som helst grunn til det:P Hvordan fikk du fikset problemet ditt? Anonymous poster hash: 91015...312 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Så i praksis kan vel da tråden stenges. Hvorfor det? Hvis jeg ikke hadde fått med det hadde folk klaget på at jeg lagde en tråd på forumet istedenfor å gå til legen. Det jeg ville ha svar på står fortsatt i første posten:) Anonymous poster hash: 91015...312 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvorfor er det frekt å spørre om testosteron nivået mitt? Hvordan kan jeg sjekke dette? Er det noe jeg må finne ut hos legen? Jeg aner ikke om det kan sitte psykisk. I så fall må jeg ha hjelp til å finne ut, siden jeg ikke kommer på noe som helst grunn til det:P Hvordan fikk du fikset problemet ditt?Anonymous poster hash: 91015...312 Legen kan sjekke testosteronnivået ditt. Tenkte du kanskje trodde jeg anklaget deg for å være mindre mann eller noe, men det er noe som kan skje. Jeg kjøpte en olje som skal øke sensitivitet og da fikk jeg lett orgasmer og så løsnet noe og plutselig klarte jeg å få det lett uten også, jeg innså at jeg klarte å få lett og sluttet å tenke at det var vanskelig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Legen kan sjekke testosteronnivået ditt. Tenkte du kanskje trodde jeg anklaget deg for å være mindre mann eller noe, men det er noe som kan skje. Jeg kjøpte en olje som skal øke sensitivitet og da fikk jeg lett orgasmer og så løsnet noe og plutselig klarte jeg å få det lett uten også, jeg innså at jeg klarte å få lett og sluttet å tenke at det var vanskelig. Så bra det løste seg for deg:)Noe mindre mann er jeg nok ikke;) Eneste jeg tror kan være et "symptom" er at jeg ikke blir aggresiv lengre, noe jeg trodde kom fra at jeg har blitt mer voksen:P Var en hissig liten kar for ett par år siden. Tusen takk for hjelpen! Skal ha det k bakhodet når jeg er hos legen, så får jeg høre hva han sier:) Anonymous poster hash: 91015...312 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Høres ut som du bør gjøre det ja. Testosteronnivået påvirker vel også aggressivitet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg