Cuneax Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Sony parodierer Daft Punk i «unboxing»-snutt.Se PlayStation 4 bli pakket ut Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Så ikke direkte behagelig å ha i øret det headsettet som fulgte med. Men det er bra at det faktisk følger med fra esken da Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Dette var hvertfall mye bedre enn å se og høre en hyperaktiv Major Nelson pakke ut Xbone. Jeg er forøvrig meget glad for at Sony fortsetter trenden med å ha innebygd strømforsyning. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Så, lansering på Black Friday? En kan jo håpe Kommer sikkert en utgave med 1 TB eller mer utpå våren.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Dette var hvertfall mye bedre enn å se og høre en hyperaktiv Major Nelson pakke ut Xbone. Jeg er forøvrig meget glad for at Sony fortsetter trenden med å ha innebygd strømforsyning. Jeg synes Sony's playstation-reklamer slår det meste av andre gaming-reklamer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg