Joachim_F Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hjernetrimspill fra Finland byr på heftig grafikk.Samarbeid med deg selv i lekre Reset Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Siden dere brukte samme video som Eurogamer quoter jeg første kommentaren der: "I think you've linked the wrong video. This is the new one": http://www.youtube.com/watch?v=cykASdovFD4 3 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Jeg brukte gameplay-teaseren de la ut på nettstedet sitt i slutten av oktober. Det var dagen før de egentlig skulle lansert IndieGoGo-kampanjen, men den ble forsinket. Det jeg har lenket til er en mer stemningsfull teaser-film, ikke en tutorial. Men fint at du legger den inn her, slik at folk kan se hvordan spillet fungerer. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Skal kjøpes. Liker stemningen. Får nesten en sånn "Wall-E" følelse av ensomhet. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ser spennende ut det. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Gjorde ikke Ratchet & Clank: A Crack in Time mye det samme? Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hørtes spennende ut! Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Nydelig grafisk stil. Håper dette slippes til PS4. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Liker dette konseptet mye bedre enn Portal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå