sun360 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 JEg lurer på når man nærmer seg fare temperaturen på en AMD xp 2400+ prosessor??? Min står nå på rundt 62C (CPU) maks load !?!? (Mye...?) Hvor langt kan jeg gå, temperatur messig?? Mange takk på forhånd! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tror det vannligvis er ca. 85... bør passe på når tempen er over 70. Synes 62 var litt mer en "akseptabelt" likevell .... sjekk www.amd.com sine sider Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg fant ikke noe på den siden! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 http://www.amd.com/us-en/assets/content_ty...n_Rev07_ENG.pdf SØK!!!! Tok meg 30 sek å finne fra de sidene .... (neida, ikke hissig...) Håper du finner svar nok her. Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Mange takk!!! Skulle søkt litt bedere.... :oops: Jeg tror jeg fant det jeg var ute etter, men jeg vet ennå ikke om 62C er FOR mye , passe eller..... Mange takk igjen!!! Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er litt høyt. Sjekka at alle vifter fungerer som normalt og er relativt støvfrie i det siste? Jeg rensa gamle maskina mi for en uke tilbake og da falt temperaturen fra 65 til 41 grader Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Personlig synes jeg 50'C begynner å bli hett for en liten chip...Få deg bra kjøling og hold den på ca 40-45'C (Blandt annet Thermaltake Volcano 11 og AeroCool superconductor kjølere fra 3dfxcool.no klarer det lett) Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det kan bli en del varmere under der med voltmodding også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå