Kurt Lekanger Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bloombergs kilder hevder Apple kommer med 4,7- og 5,5-tommere med kurvede skjermer.– Apple med stor, bøyd iPhone neste år Lenke til kommentar
member-272522 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 tror ikke og håper ikke apple lager iphone med kurvede skjermer. 6 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Skal man holde mobilen opp til øret blir det neppe noen slager om skjermen buer utover på midten, uansett om det står en Apple-logo på den. 1 Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bare å glede seg altså!!! Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hadde ikke Apple perfekt størrelse på skjermen sin da? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hadde ikke Apple perfekt størrelse på skjermen sin da? Cook =/= Jobs 1 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) "Hva skal jeg med større skjerm?"-vilkårlig iPhone (mis)bruker Endret 11. november 2013 av Misantropen Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Synes allerede størrelsen iPhone 5/5s er på grensen av hva som er håndterlig med en hånd, så jeg ser absolutt ikke poenget med å fjerne denne størrelsen (4") helt til fordel for 4,7" og 5,5". Evt. er de noe helt ekstremt buete, slik at man når med tommelen over alt uten å måtte endre håndposisjon. Men det vil jo bare se helt dust ut... Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Synes allerede størrelsen iPhone 5/5s er på grensen av hva som er håndterlig med en hånd, så jeg ser absolutt ikke poenget med å fjerne denne størrelsen (4") helt til fordel for 4,7" og 5,5". Evt. er de noe helt ekstremt buete, slik at man når med tommelen over alt uten å måtte endre håndposisjon. Men det vil jo bare se helt dust ut... Hvorfor i alle verden må den betjenes med en hånd. Ser iPhone brukere hele tiden bruke begge hender. De holder med den ene og trykker med den andre Endret 11. november 2013 av Karl M 1 Lenke til kommentar
Allgo Quality Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei. Hva er nytteverdien I å ha en kurvet mobiltelefon? Kurven er motsatt av en håndflate. Som påpekt ovenfor så er en buen også feil I forhold til mikrofon og høytaler. Hva med hard-cover til en buet telefon? Hvordan løser de det? Min teori er at dette kun er en eksprimentell gimmick og at buede telefoner ikke kommer til å bli I markedet. Det kan være at jeg ikke har forstått konseptet og at jeg kan overbevises :-) 2 Lenke til kommentar
Fantomet11 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Neiii, skal de også hive seg på større-er-bedre kjøret? da blir det ingen gode alternativer igjen for oss som ikke ønsker større mobil enn dagens Iphone Jeg savner veldig en (tilnærmet) toppspekket android-telefon med maks 4" skjerm og skikkelig batterikapasitet!!! 1 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) "Hva skal jeg med større skjerm?" -vilkårlig iPhone (mis)bruker Poenget har vært og vil være at størrelsen iPhone har for øyeblikket, gjør at en gjennomsnittlig person klarer å holde telefonen samt nå hele touchflaten med en hånd. At du klarer å finne et bruk for større skjermer er det vel ikke tvil om (her spiller individuelle behov inn), men for folk flest er den eksisterende skjermstørrelsen riktig, iPhone eller ei. @ Karl M: Den må ikke brukes med en hånd, men poenget er at du har muligheten til det. Om du holder en kopp kaffe i en hånd, koffert i en hånd, åpner en dør, leier et barn, åpner opp en dør, bærer matvarer eller andre dagligdagse ting, så har du fremdeles muligheten til å ta telefonen eller bruke den med den andre hånden. Endret 11. november 2013 av Itspersonal Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Gi meg gjerne en iPhone rundt 4.7 " Men behold gjerne en i 4" også, så blir alle fornøyd. 2 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Gi meg gjerne en iPhone rundt 4.7 " Men behold gjerne en i 4" også, så blir alle fornøyd. En som har skjønt poenget 2 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kommer Apple med en 5 eller 5.5 tommer så vil jeg gi de en ny sjanse. 6 blir for stort og 5.5 er enda litt mer uvabnlig. 5 tommer er mitt tips da dette er blitt en standard for de fleste produsentene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 hvis apple fortsetter sånn som de pleier kommer dette aldri til å skje, for det er for stor forsjell fra 5s... og det er negativt..... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Poenget har vært og vil være at størrelsen iPhone har for øyeblikket, gjør at en gjennomsnittlig person klarer å holde telefonen samt nå hele touchflaten med en hånd. At du klarer å finne et bruk for større skjermer er det vel ikke tvil om (her spiller individuelle behov inn), men for folk flest er den eksisterende skjermstørrelsen riktig, iPhone eller ei. @ Karl M: Den må ikke brukes med en hånd, men poenget er at du har muligheten til det. Om du holder en kopp kaffe i en hånd, koffert i en hånd, åpner en dør, leier et barn, åpner opp en dør, bærer matvarer eller andre dagligdagse ting, så har du fremdeles muligheten til å ta telefonen eller bruke den med den andre hånden. Interessant nok var det argumentet som ble brukt før apple økte skjermstørrelsen, mange sa da at android-telefoner var for store for enhåndsbruk? AtW Cook =/= Jobs Så størrelsen var bare perfekt for Jobs? AtW Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bue utover kan umulig være en fordel Tror uansett at dette bare er oppspinn Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bue utover kan umulig være en fordel Tror uansett at dette bare er oppspinn Bildet er vel bare for illustrasjon, bues den så vil den vel bues innover. AtW Lenke til kommentar
uggabugga Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hva er egentlig greia med bøyde skjermer? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg