Tom H. Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg har en samsung Galaxy note 3. Den kobler seg av Wlan hele tiden, meldingen den gir et at nettet er for svakt. Jeg har tidliger brukt S2/S3/S4 og note 2 på disse nettene uten problemer. Jeg er ganske sikker på at problemet er software og ikke hw. Det er mest sansynlig lagt inn en sperre som gjør slik at mob kobler seg fra nett vel en gitt signalstyrke. Er det noen som kjenner til en app der du kan overstyre android sitt wlan software? Ellers har jeg sjekket rundt på web og funnet ut at dette er er kjent problem med Note 3. Så håper de oppdaterer systemet eller lager in fix for det. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg har en samsung Galaxy note 3. Den kobler seg av Wlan hele tiden, meldingen den gir et at nettet er for svakt. Jeg har tidliger brukt S2/S3/S4 og note 2 på disse nettene uten problemer. Jeg er ganske sikker på at problemet er software og ikke hw. Det er mest sansynlig lagt inn en sperre som gjør slik at mob kobler seg fra nett vel en gitt signalstyrke. Er det noen som kjenner til en app der du kan overstyre android sitt wlan software? Ellers har jeg sjekket rundt på web og funnet ut at dette er er kjent problem med Note 3. Så håper de oppdaterer systemet eller lager in fix for det. Ut ifrå det eg har hørt så skal dette vere eit kjent problem som dei skal rulle ut ein løsning for snart. Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Det høres bra ut, ser fram til updaten Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Opplever akkurat det samme med S4 etter at den ble oppdatert til 4.3. Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hvis du er misfornøyd med den hadde jeg levert den tilbake forutsatt at det har godt mindre en 30 dager siden kjøp. Deretter kjøpt den på nytt hos lefdal å fått med galaxy Gear til en verdi av 2495kr på kjøpet? Bare et tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå