Joachim_F Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 League of Legends og Dota 2 får skarp konkurranse neste år.Blizzard trekker sløret fra Heroes of the Storm Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 *gjesp* shame shit as always, different wrapping. Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 *gjesp* shame shit as always, different wrapping. Eneste likheten er at det er et MOBA, der stopper det. Synd at ikke gamer har større fokus på forskjellene. Det er team Levels, all xp går til laget totalt, så mindre grinding, de går for langt kortere kamper enn det som er i dagens MOBAS. PVE oppdrag man kan gjennomføre for å få bonuser som gjør at man vinner enklere. stor mulighet til å customise talents og abillities til heltene osv. kirsebæret på toppen av kaka: Alle Blizz heltene er med! hehe 1 Lenke til kommentar
Some1 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 *gjesp* shame shit as always, different wrapping. vil ikke si at det er det samme, de har utalt seg at dette vil kun bli et spill der målet er å ha det gøy, altså det er ikke fokusert på Esport. med andre ord de gjør det samme de gjorde med heartstone, de gjør det ekstremt enkelt og gøy. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Virker som det første MOBA spillet jeg kan være interessert i å spille, virker dog ikke like compedetivt men det ser jeg egentlig på som en positivt ting. Akkurat som med Hearthstone så virker det som Blizzard bare tar en sjanger og gjør den så spillbar, effektiv og gøy som mulig og det vil nok så veldig, veldig godt an hos de av oss som ikke ønsker å investere hele livet for ikke å bli totalslakt i slike spill. Lenke til kommentar
HermanSL Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg er spent, om ikke annet enn fordi jeg har lyst å være med på et Lords Management-spill fra begynnelsen av, og ikke bli overhvelmet av de som kan alt og vet alt og hvorfor har du ikke plassert wards enda din forbanna noob??? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det er nok "store" detaljforskjeller, men der stopper det også. Egentlig er det kun en liten videreutvikling med små nyanseforskjeller fra dagens modeller. Derfor blir det for min del *gjesp* men dette er sikkert veldig nyskapende for de som er veldig engasjert i dagens MOBAS titler. Virker som det første MOBA spillet jeg kan være interessert i å spille, virker dog ikke like compedetivt men det ser jeg egentlig på som en positivt ting. Akkurat som med Hearthstone så virker det som Blizzard bare tar en sjanger og gjør den så spillbar, effektiv og gøy som mulig og det vil nok så veldig, veldig godt an hos de av oss som ikke ønsker å investere hele livet for ikke å bli totalslakt i slike spill. Akkurat dette er jeg enig i Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Diablo på en regnbu unicorn. Jeg er overbevist 2 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 MOBA ja, så de sammenligner seg med LoL altså, da er det ikke noe vits for meg å prøve det, holder meg til competitive games som ARTS eller FPS. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 *Activision Blizzard Lenke til kommentar
HermanSL Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 MOBA ja, så de sammenligner seg med LoL altså, da er det ikke noe vits for meg å prøve det, holder meg til competitive games som ARTS eller FPS. Hvis man skal være så pedantisk, er det vært å nevne at Blizzard unngår alle disse beskrivelsene, og kaller det en "Hero Brawler", nettopp for å unngå sammenligning med DOTA2 og LoL. =) http://www.gamespot.com/articles/blizzard-explains-why-it-doesn-t-call-heroes-of-the-storm-a-moba/1100-6416084/ PS: Jeg tvilholder på sjangerbeskrivelsen Lords Management, eller LoMa. =) Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Får vi endelig lov til å spille Nova fra StarCraft Ghost? Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 MOBA ja, så de sammenligner seg med LoL altså, da er det ikke noe vits for meg å prøve det, holder meg til competitive games som ARTS eller FPS. Hvis man skal være så pedantisk, er det vært å nevne at Blizzard unngår alle disse beskrivelsene, og kaller det en "Hero Brawler", nettopp for å unngå sammenligning med DOTA2 og LoL. =) http://www.gamespot.com/articles/blizzard-explains-why-it-doesn-t-call-heroes-of-the-storm-a-moba/1100-6416084/ PS: Jeg tvilholder på sjangerbeskrivelsen Lords Management, eller LoMa. =) Jeg er vel litt mer "old School" og tviholder på betegnelsen DotA for hele sulamitten, hehe. Lenke til kommentar
Ketil_m Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Spilte et par runder på BlizzCon, det var kjempe artig, det er veldig casual i forhold til LoL, DOTA2 og HoN, men det gjør meg ingenting. Det finnes ingen items å kjøpe, man kan velge forskjellige skills når man går opp i levels, det var en tids begrensing på 25 minutter der, men det var over før den tiden hadde gått, men det kommer jo helt ann på spillerne. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Blizzard har allerede gjort en brøler her: navnet! Heroes of The Storm kommer til å bli omtalt som "HoTS" - og hvilket annet spill heter allerede det? Jo, Heart of The Swarm... Så folk kommer neppe til å være sikker på hva slags spill det er snakk om til tider - ihvertfall ikke før Legacy of The Void kommer, og HoTS (hvilket HoTS er nå snakk om igjen? ) blir uoffisielt ærklært gammelt (jeg blir skuffet hver gang jeg sier Starcraft, og folk da tror jeg mener Starcraft 2). Er ganske så håpløst til tider med hvor nedkortet navn, særlig i spillverdenen, skal gjøres... Forøvrig så tenker jeg det finnes allerede nok MOBA (Multiplayer Online Battle Arena)-spill der ute, men hvis Blizzard også vil lage et MOBA-spill, så gjerne for meg; jeg tenker ikke å legge fra meg League of Legends ennå uansett. Med det sagt, så virker det som Blizzards vri på spilletypen er ganske fornuftig, og at dem fokuserer på forskjellige spillertyper (varierte kart, oppdrag osv.) istedet for et lite antall kart og mange champions, virker ganske interessant. Edit: "Blizzard har ikke fortalt når de ønsker å lansere spillet"...nei, det ville det overraske meg stort om de hadde! Endret 11. november 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 De fleste referer vell bare SC, StarCraft eller StarCraft 2 og ikke HoTS vell? Utrolig sjeldent jeg ser folk referere til HoTS da de fleste som spiller StarCraft 2 multiplayer uansett har HoTS så alle bare referer direkte til StarCraft og ikke selve utvidelsen. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Stort sett, ja, med mindre det såklart refereres direkte til utvidelsen. Personlig er jeg usikker på om jeg egentlig skal spesifisere BroodWar, når det egentlig er SC1 inkl. BroodWar jeg mener - dette gjelder også for SC2. Dette er sikkert et dumt spørsmål, men når man sier SC2 idag, er det da automatisk inkl. HoTS (så sant det er SC2 generelt man snakker om, og ikke spesifikt HoTS)? Edit: Korrekt kommunikasjon er viktig, og også helsikes komplisert til tider. Endret 12. november 2013 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Dette ser interessant ut! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Fantastisk cinematic da. Som vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå