Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Privatisteksamen IT-1 (informasjonsteknologi 1)

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det er noen som har erfaring med privatisteksamen i IT-1.

Jeg står litt fast i øvingen fordi jeg ikke helt vet hva som venter meg ved en IT-1 privatisteksamen, og det er klin umulig å finne ut noe om dette hos privatistweb eller udir sine sider.

Spørsmålet mitt handler egentlig om hvor sentralt "Snarveien til..." - bøkene er for en privatisteksamen i IT-1. Når jeg ser på kompetansemålene, så ser jeg at alle tre dekkes i basisboken til IT-1 og jeg regner derfor med at dette er fordi basisboken er den eneste boken jeg trenger for å få en svært god karakter på eksamen. Er det noen som vet om dette stemmer/ikke stemmer?? Det er jo egentlig ganske logisk at man ikke rekker å sitte noe særlig på pcen under en slik privatisteksamen. En simpel flash-animasjon kan jo faktisk da en time, og på en halvtimes privatisteksamen er vel kanskje dette derfor ikke så aktuelt, eller tar jeg feil nå??

Er det noen her på forumet som vet om man kan få sekser på en privatisteksamen ved å være ekspert på basisboken, men ikke ha lest igjennom "snarveien til..." - bøkene???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...