Ask2mas Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har nå tatt i bruk Opera 17.0. Er fortsatt ein del eg savner frå 12.16, men det blir mindre. Digger farten på Opera 17, og syns den er meir behagelig i bruk enn Chrome. Ser jo uansett av testane at det er svært små forskjeller. Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Dere kunne med fordel skrevet "windows-nettleserguiden".Håper dere kommer med en test for OSX, eventuelt oppdaterer denne med OSX-tester. Endret 11. november 2013 av rawilliam Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Blir å følge med utviklingen på Opera, og om det meste blir implementert igjen så skal jeg i alle fall vurdere å ta ibruk nettleseren igjen. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Chrome på PC'en min kneler på denne siden her: http://weelookang.blogspot.no/2010/06/ejs-open-source-direct-current.html Lenke til kommentar
dolten Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Mitt problem med nye opera var mest forskjellige innstillinger, som eg lett kunne nå tak i igjen med fra "opera:flags" i adressebaren. Spesielt denne "Use rocker gestures", og om man generelt er vandt til å bruke speeddial addon, var ikkje denne overgangen så gale, ++ fjernet en del bugs. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Er dette nivået på ekstra-artiklene nå for tiden? 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Nei, det er ikke "bare" denne standarden. Siden du er ekstra-medlem så vet du dette godt. Klag i korrekt forumdel istedet, du. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 De tre nettleserne Chrome, Opera og Firefox regjerer alene på toppen, Alene? Står ikke de tre sammen i toppen som en liten tropp? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Kan dere lage en tilsvarende test på mac, der dere tester ut safari 7.0 også. Safari er langt bedre på mac enn på windows. Så kan de ta med Internet Explorer for Mac på den testen også. Kan dere ikke teste i Android også. Da tror jeg Dolphin vinner. I så fall bør Linux også med: Firefox (Gecko) Opera (Presto/Webkit) Konqueror (KHTML) Safari (Webkit) SeaMonkey (Gecko) Web, tidligere Epiphany (Webkit) Chromium (Blink) 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 En test bør inneholde mer enn bare javascript. * Ytelse ved svært komplekse og svært lange sider * Hastighet på fram/tilbake * Minnebruk ved mange faner før de er åpnet sammenlignet med etter at de er lukket (differansen bør helst ikke være for stor) * Ytelse på sider med svært mange bilder (som et bildesøk) Lenke til kommentar
hwenkletesterforenklefolk Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Mye til test, not! Kvaliteten på HW tester minner meg mye om Dagbladets såkalte tester fra bramat.no 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Syntetiske tester bryr jeg meg fint lite om. Samme med minnebruk. Ytelsen i min favoritt er mer enn god nok til mine behov. Det som er viktigere er funksjonaliteten som følger med og hvilke løsninger jeg er vant med. Resten er ikke så viktig lengre. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Men Chrome sin mor får aldri noe omtale. Pressen liker ikke den, for den har en effektiv reklamejeger: http://www.maxthon.com/ Og det er heller ikke for ingenting at den er en av fem som er opplistet under valg av nettleser på startsiden her! Endret 30. november 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Men Chrome sin mor får aldri noe omtale.Chrome sin mor må jo være Safari, og bestemora KHTML. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå