LVS Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei Har ein Ford Mondeo mk3 2001 som har ein 1,8 din orginalspelar. Trenger nå ny og då er det viktigaste egentligt bare at eg får god lyd med iphone/ipad. Kva modeller er bra, og kor bør eg kjøpe? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Er det CD 6000 du har i bilen nå? Du trenger en ny ramme, enten til enkel din, eller til dobbel din spiller, alt etter hva du foretrekker, og hvor mye penger du vil bruke på dette. videre så trenger du iso-overganger, og da kommer det ann på om du har multiratt osv. Pioneer og alpine er trygge valg. Jeg ville valgt en spiller med DAB+ og bluetooth, så får du krystallklar lyd fra radioen og mulighet til å koble til tlf for streaming og handsfree. Lenke til kommentar
LVS Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Har sitt meg ut denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=14957&katid=2&id= Men den er uten DAB+, kva vil eg då få igjen for å hiva inn lit ekstra å få med DAB? Har som multiratt også, trenger eg noko adapter/overganger der også? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Har sitt meg ut denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=14957&katid=2&id= Men den er uten DAB+, kva vil eg då få igjen for å hiva inn lit ekstra å få med DAB? Har som multiratt også, trenger eg noko adapter/overganger der også? Den spilleren har DAB jo, men ikke bluetooth For meg blir det ikke aktuellt å kjøpe spiller uten BT og DAB, da jeg hører mye på radio når jeg kjører med familien og stereoen ikke akkurat er orginal så vil ha best mulig lyd ut fra spilleren. BT er veldig kjekt til streaming fra tlf og samtaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå