TMfrantic Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Nå blir det back to wow! Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Mye bra ender her, spesielt item squich vil jeg si er ganske nødvendig. Ville vært vannvitig å sett en tank me godt over 1 mill i hp liksom -.- Blir nok en tur tilbake i WoW når den kommer Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg håper at Blizzard kommer med en fyldig forklaring angående tidsreisereglene i WoW-universet, for jeg kan ikke si jeg er særlig begeistret for det jeg har hørt om plottet så langt.Bortsett fra det ser jeg frem til å utforske Draenor. Det virker som om det er litt færre nyheter i WoD enn det var i MoP, men jeg er storfornøyd med at de gamle rasene endelig får en skikkelig overhaling. Nå er mainen min en goblin, men det kan hende jeg blir fristet til å skifte dersom de nye modellene er gode nok. Lenke til kommentar
Section8 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 HMm synes orkene begynner å bli veldig lite grønn i nyere bilder... De grønne orkene er etterkommerne av de orkene som drakk av Mannoroths blod, hvis du ser på bildet øverst så er Gul'dan helt til høyre allerede grønn her siden han var en av de første som gjorde avtale med Mannoroth. De andre orkene er brune, som er den originale fargen dems. 8-| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå