nenzeo Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Dette er et prosjekt som jeg har drevet aktivt på med i 6 måneder, alt for å være med i CasemodCompoen på Nait! www.home.no/nenzeo/6.jpg Kabinettet er laget av finerplater og mye mindre en et Chieftech Kabinett! Det er ca 1,4m høyt. For de som vil se kabinettet må dere vente til konkurannse dagen på nait. Lenke til kommentar
felge Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hmm... sikkert Stylishe greier ja.. var litt uklart bilde fikk ikke sett så bra på kabinettet ! men bra blir det nokk ! 8) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hadde sikkert vært tøft ja, hadde bildet ikke vært så elendig. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 6 MÅNEDER AKTIVT??? JEG OG HELLER PÅ OG BYGGE KABINETT I KRYSSFINER men det har jeg og en kamerat bygd på 2/3veker på!! (ble ferdig i dag) men vi gidde PSU litt mye juling så den har gidd sine siste watt (og det var faren til kameraten som eigde pc'n!! så nå skal vi kjøpe ny psu i smug ) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hadde sikkert vært tøft ja, hadde bildet ikke vært så elendig. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 så fin ut den.. bare synd det var så dålig bilde da.. kan du ikke ta et par til? Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Skal poste et bilde til når jeg er helt ferdig... Det blir i løpet av helga. Så følg med! Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Om ikke annet, får du si fra så kan jeg hjelpe deg med å ta bilder + legge ut på overklokking.no. Har du forresten sett premielisten? - Waterchill - Corsair Hydrocool 200 - Coolermaster musketeer - Coolermaster Cooldrive 3 - Coolermaster Aerogate I - Thermaltake Giant heatpipe - Revoltec neonstrip - Wrasse cabelsnake Premiene er sponset av www.3dfxcool.no og www.netconnection.no. Og til uka kommer en palle med diverse casemod-stuff + ting&tang som vi skal selge. Gleder meg! (men ikke til alt stresset...) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Skal ikke ta rive den kassa finne på no nytt a? Eller hvertall gjøre no drastiskt Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Finne på noe nytt? Er ikke dette nytt nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå