Roar Kneppen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 From an old Man's Sandbox 1219 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei, Roar. Oppfriskende bilde nå i mørketi'a ! Ha en fin reise og et godt opphold i Goa, og velkommen tilbake til våren. Dine veloverveide kommentarer og vurderinger vil bli savnet, så jeg håper du "stikker innom" av og til, - eller gjerne oftere ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei Roar. Henger meg på Albert her, og ønsker deg et helsebringende og godt opphold i Goa. - Spis når du er sulten, drikk når du er tørst, og sov når du er trøtt. Mao ha det godt. Og for all del, du har vel husket å ta med kamera? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Hei Roar. Henger meg på Albert her, og ønsker deg et helsebringende og godt opphold i Goa. - Spis når du er sulten, drikk når du er tørst, og sov når du er trøtt. Mao ha det godt. Og for all del, du har vel husket å ta med kamera? He he... Skulle jeg glemme å ta med kamera så intet problem for jeg har en Canon 350D og en Canon 50D liggende der borte. Dessuten Canon 10-22, Sigma 150-500 og Sigma 300-800 objektiver som også bor der fast.. Men ja, jeg tar med Canon 5D Mrk ll med Sigma 28-300 samt Canon 400D som skal bli der. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Hei Roar. Henger meg på Albert her, og ønsker deg et helsebringende og godt opphold i Goa. - Spis når du er sulten, drikk når du er tørst, og sov når du er trøtt. Mao ha det godt. Og for all del, du har vel husket å ta med kamera? He he... Skulle jeg glemme å ta med kamera så intet problem for jeg har en Canon 350D og en Canon 50D liggende der borte. Dessuten Canon 10-22, Sigma 150-500 og Sigma 300-800 objektiver som også bor der fast.. Men ja, jeg tar med meg Canon 5D Mrk ll med Tamron 28-300 samt en Canon 400D som skal bli der for godt.. Jeg drar alltid ut med 2 eller 3 kameraer så jeg slipper å skifte linse - bare kan gripe det som passer i den aktuelle situasjonen. Roar Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei Roar. Et fabelaktig og fargesprakende kunstværk. Det kunne gjort seg på veggen. Forøvrig henger jeg med på både Albert og Lisbeth. + ta mange fine bilder! Det mangler sikkert ikke på motiver der borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg