Gå til innhold

From an old Man's Sandbox 1219

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Roar.

Henger meg på Albert her, og ønsker deg et helsebringende og godt opphold i Goa. - Spis når du er sulten, drikk når du er tørst, og sov når du er trøtt.

Mao ha det godt. Og for all del, du har vel husket å ta med kamera? :D

He he...

Skulle jeg glemme å ta med kamera så intet problem for jeg har en Canon 350D og en Canon 50D liggende der borte. Dessuten Canon 10-22, Sigma 150-500 og Sigma 300-800 objektiver som også bor der fast..

Men ja, jeg tar med Canon 5D Mrk ll med Sigma 28-300 samt Canon 400D som skal bli der.

Roar

Lenke til kommentar

Hei Roar.

Henger meg på Albert her, og ønsker deg et helsebringende og godt opphold i Goa. - Spis når du er sulten, drikk når du er tørst, og sov når du er trøtt.

Mao ha det godt. Og for all del, du har vel husket å ta med kamera? :D

He he...

Skulle jeg glemme å ta med kamera så intet problem for jeg har en Canon 350D og en Canon 50D liggende der borte. Dessuten Canon 10-22, Sigma 150-500 og Sigma 300-800 objektiver som også bor der fast..

Men ja, jeg tar med meg Canon 5D Mrk ll med Tamron 28-300 samt en Canon 400D som skal bli der for godt.. Jeg drar alltid ut med 2 eller 3 kameraer så jeg slipper å skifte linse - bare kan gripe det som passer i den aktuelle situasjonen.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...