Gå til innhold

[Løst] Ny Pc

Anbefalte innlegg

Hei,Skal kjøpe meg ny Pc,so kommer til å bli brukt til Bilderedigering,Sjå filmer på,og selvsagt Surfe med.

Pc'n må ha 13 toms skjerm,god batteritid,være nåken lunde rask,grei lagrings kapasitet,og være lett og tynn da eg er mye ute å reiser,pris er også en vesentlig ting.

Noen anbefalinger?:)

Takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kansje d blir i minste laget for bilderedegering,men d blir så sjeldent ej kommer til å bruke d så.

13 tims skjerm passer meg utmerket vil eg tru,da eg er mye ute og reiser og ikkje vil dragse rundt på en stor å tung PC,for mitt lille bruk!:)

Hadde sett føre me en prisklasse fra 4000-6000 kansje:)

Mac har blitt vurdert,men tenkte å høre om folk hadde andre anbefalinger!:)

Takk for svar!;)

Lenke til kommentar

Kansje d blir i minste laget for bilderedegering,men d blir så sjeldent ej kommer til å bruke d så.

13 tims skjerm passer meg utmerket vil eg tru,da eg er mye ute og reiser og ikkje vil dragse rundt på en stor å tung PC,for mitt lille bruk! :)

Hadde sett føre me en prisklasse fra 4000-6000 kansje:)

Mac har blitt vurdert,men tenkte å høre om folk hadde andre anbefalinger! :)

Takk for svar! ;)

Om du ikkje vil drasse rundt på nokon stor stasjonær bør du kjøpe ein laptop (gjemt mellom linjene i original post? Må spesifisere veittu :p ), til bilderedigering burde du i alle fall finne ein 13-tommer med veldig god skjerm så du ikkje får feil farger og liknande, noko som kan føre til at resultatet ikkje blir som ønsket når ein ser på det med ein annan skjerm.

Lenke til kommentar

Om du ikkje vil drasse rundt på nokon stor stasjonær bør du kjøpe ein laptop (gjemt mellom linjene i original post? Må spesifisere veittu :p ), til bilderedigering burde du i alle fall finne ein 13-tommer med veldig god skjerm så du ikkje får feil farger og liknande, noko som kan føre til at resultatet ikkje blir som ønsket når ein ser på det med ein annan skjerm.

Heheh...laptop var d eg var ute etter,gjekk litt fort i svingene her når ei skreiv innpå her ser eg!:)

Takk for at du retter meg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...