mike05 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei,da er tiden inne for en ny telefen,etter at min gode iphone 4,etter snart 3 år er begynt å bli ganske så slitt. Men da er spørsmålet,hva burde man kjøpe som neste telefon? Har sett litt på Sony xperia z1,Samsung s4 og Iphone 5s,har valgt å holde meg litt på "vent" da dei er nokså dyre enda,men nå ser d ut som at eg må bare ta et valg snart:P Men trenger en telefon me allright kamera,god batteritid,lett i hånden,og ein god skjerm. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Lg g2 slår alle de på alle de punktene du nevner. Skjermen er best i klassen, Raskere en s4 og beste batteritid på markedet:). Lenke til kommentar
mike05 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Lg g2 slår alle de på alle de punktene du nevner. Skjermen er best i klassen, Raskere en s4 og beste batteritid på markedet:). Ser ut som en godt alternativ til mine kriterier den der:) Takk for svar:) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det jeg liker best med den er dobbeltrykk på skjermen for å skru av og på skjermen samt flip coveret aktiveres skjermen og sms popup er knall:). Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvis du vil ha Android ville jeg kjøpt Nexus. Men så er det å få oppdatering av OS viktig for meg. Hvis du liker ios og synes 4" skjerm er nok så ville jeg valgt å kjøpe iPhone. Det rett og slett bare er mer snappy enn android synes jeg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Lg g2 har bedre skjerm, kamera og bedre batteriene. Nexusen er helt feil valg for den normale brukeren 2 Lenke til kommentar
mike05 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Har hatt 2 iphoner nå,og er godt vandt med ios,så android blir nåke helt nytt for meg,men kansje d blir til en stor fordel også! Ser bra ut den Lg en,vist den er så "bra" som alle tester sier så må na d være en go deal? Takker for Svar! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg er kresen på mobiler, har opp til 6 stk i året da jeg jobber i bransjen. Lg er den jeg er mest fornøyd med hitttils:). Lenke til kommentar
The.re.sa Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det er rett og slett snakk om smak og behag. Jeg har hatt det meste; både iphone, android, blackberry og microsoft. Gikk nettopp fra min Samsung Galaxy S4 fordi jeg er dønn lei store skjermer. Mitt neste kjøp ble 5s, fikk den for en uke siden og er meget fornøyd. Dessuten er den nye champagne fargen rålekker! Lenke til kommentar
mike05 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Lg er sikkert eit godt alternativ:) sitter i tenkeboksen nå Smak og behag er d ja,har hatt Iphone 3g og nå Iphone 4,har vært veldig fornøyd me telefonene,har vært inne på tanken med å kjøpe 5s,men eg er egentli lei av "liten" skjerm,d blir rett å slett for knotete til tider synest eg:) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 iPhone 5s er for liten om man surfer en del. Sku gjerne hatt den om den var større:). Lenke til kommentar
The.re.sa Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Lg er sikkert eit godt alternativ:) sitter i tenkeboksen nå Smak og behag er d ja,har hatt Iphone 3g og nå Iphone 4,har vært veldig fornøyd me telefonene,har vært inne på tanken med å kjøpe 5s,men eg er egentli lei av "liten" skjerm,d blir rett å slett for knotete til tider synest eg:) Det kan jeg godt skjønne jeg får ipad og full nettsurfing gjennom jobben, så derfor er iphone helt perfekt for andre ting. Hvis du vil gå for en større skjerm så kan jeg anbefale Sony Experia Z1. Har testet telefonen og den er knallgod. Veldig deilig at den også tåler vann (til en viss grense). Lykke til med valget Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Den er vanntett til 1.5 meter. Knallgod og er vel den peneste telefonen på android campen. Eneste er skjermen er blass i forhold til andre merker Lenke til kommentar
mike05 Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 takker så mye for alle svar,ser ut som at d blir en xperia z1:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå