morten_ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 hvordan slår man av pålogging i windows xp pro norsk?. jeg ønker å komme rett i i windows xp pro uten å skrive inn brukernavn og passord. noen som vet hvordan man gjør dette?. Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 dette var virkelig litt morsomt. var noen som spurte om dette 25 minutter etter deg bare at han hadde XP home. jo nå skal du høre. det du kan gjøre er å tast først et passord, så restarter du maskina di, så slår du av passordet ditt. da skal det gå an tror jeg. funker til meg iallefall. ellers kan du jo bare logge inn i safe mode da å slette kontoen din der. da blir det vel ordnings tenker jeg. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Og eit siste alternativ er å laste ned powertoys for Windows XP. Der kan du aktivere ein funksjon som heiter autologin eller noke.... Det fungerer i allefall! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Og eit siste alternativ er å laste ned powertoys for Windows XP. Der kan du aktivere ein funksjon som heiter autologin eller noke.... Det fungerer i allefall! PowerToys er å anbefale uansett synes nå jeg Mr. Crunch anbefaler PowerToys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå