Caladanian Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kirkegjenger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Flott komposisjon , og selv om bildet er noe mørkt er det fullt av fine detaljer. Jeg liker bildet akkurat som det er. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Lekkert bilde med masse detaljer. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei, Caladanian. Katedralen på dette bildet er et arkitektonisk mesterverk i gotisk stil, som jeg vil tro kan få selv en ihuga ateist i andektig stemning ! Jeg synes bildet formidler ro og høytid på en fin måte, og synes det er riktig å bruke tilgjengelig lys i slike situasjoner. Det er forunderlig å tenke på at en rekke av Europas flotteste katedraler ble bygget i løpet av noen få århundrer preget av sykdom, hungersnød, fattigdom og overtro. Nesten enda mer underlig er det å lese om moderne bygg som blir lovprist for sin "enestående arkitektur og estetiske, vakre utforming". Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Stilig kompsisjon med litt mystikk over seg. Fine farger med flott effekt fra lysene/vinduslyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg