Madridista1212 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 etter jeg har dusjet så bruker jeg deodorant, men svetter under armene da etterpå :o har prøvd å vente en halvtime osv. nå prøvde jeg å ikke ha deo på. da ble svettingen borte ? what? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Deo er bare der for å skjule svettelukten. Vil du ha noe som STOPPER den så må du bruke antiperspirant. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Hm, ja får kjøpe det senere idag Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Du kan jo se om du finner en mild antiperspirant som er en kombo av deo og antiperspirant, de syns jeg lukter godt og hjelper veldig.. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Vichy Antiperspirant ftw. http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-903452.aspx Redda mitt sosiale liv. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Deo stopper ikke svette, men dreper bakterier som gjør at svette lukter vondt. I hvert fall min teori, men jeg aner ikke om den er rett. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 kjøpte en fra loreal paris.. håper den virker bra Vichy Antiperspirant ftw. http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-903452.aspx Redda mitt sosiale liv. har faktisk den der :o virket ikke så bra på meg da.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bruker kun slik enkel greie du får på en normal butikk jeg... Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 kjøpte en fra loreal paris.. håper den virker bra har faktisk den der :o virket ikke så bra på meg da.. Da er du bare en nervøs person som svetter av den grunn Neida, men jeg svetter som en gal, men den der gir meg immunitet. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg anbefaler denne: http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-853088.aspx Billigere enn Vichy'en, og veldig drøy i bruk. Holder å bruke den annenhver dag, påføres på kvelden. Var skeptisk i begynnelsen, men funker veldig bra. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Geg merker forskjell på mengde svette mellom typer deo, holder meg unna kule/roll, bruker bare stick. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Dyre deodoranter fra PRL, Boss,Calvin klein osv funker dårlig for meg.. Bruker en eller annen som jeg ikke husker navnet på i farten, kan sjekke imorra. Den funker opptil 2 døgn for meg! Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kjøp aluminiumklorid på apoteket. Påfør om kvelden, skyll av om morgenen, ikke svett på mange dager, bruk hvilken deo el. du ønsker. Alle vinner. Spesielt du som vanligvis ikke tør å løfte armene dine på vors. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå