AnonymDiskusjon Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg snakket med søstra mi senest i dag og hun er mer på min mor sin side enn min.. hun er livredd for å få problemer med mora mi.. Anonymous poster hash: 89d0a...cbe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg stemmer på inkassokravløsningen, den virker alltid. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Jeg var nede å snakket med politiet i dag, de ringte mora mi. Men ho nektet å la noen andre hente tinga mine. Politiet kan desverre ikke gjøre mer sa de. Hvordan går jeg fram med inkasso løsningen? Anonymous poster hash: 89d0a...cbe Lenke til kommentar
LeeHyori Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei. For snart 1 år siden falt jeg ut med min mor, på dette tidspunktet bodde jeg hos henne. Jeg hadde alle tingene mine lagret hos henne etter et stygt samlivsbrudd. Omtrent alt av verdi og nytte er hos henne. Jeg vil ikke ha noe med kjærringa å gjøre og derfor så spurte jeg ikke om min eldre søster kunne ta med seg noen av tingene og klærene mine til meg. Søsteren min syntes ikke det var noe problem, men min mor nektet henne. Den eneste som kan hente tingene er meg og det er fordi hun vil snakke med meg. Jeg har ikke noe mer å si til henne og det hun har gjort kommer jeg ikke til å tilgi. Jeg er heller ikke tøff nok til å stå ordentlig opp for meg selv imot hun og stefaren min. Jeg vet det bare er ting, men jeg er student og har ikke særlig god råd. Jeg savner visse ting hver dag, spesielt klær, alt jeg hadde av klær var i en liten bag. ( grunnen til at jeg ikke pakket med meg alt var fordi vi falt ut i jula og feiret hos noen i familien). Så hva skal jeg gjøre? Min søster har et godt forhold til min mor og vil ikke ødelegge det pågrunn av meg. Takker for alle svar. Anonymous poster hash: 89d0a...cbe Jeg skjønner situasjonen din, jeg har gått igjennom det samme, jeg fikk den "sterkeste" gutten jeg kjente til å bli med meg, han passet på at ingen kom nær meg mens jeg pakket tingene mine i søppelsekker. Det kan kanskje være en mulighet for deg? Ta med venner til å hjelpe deg? svare for deg osv. Så slipper du å si noen ting, bare pakk og stikk med engang. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg var nede å snakket med politiet i dag, de ringte mora mi. Men ho nektet å la noen andre hente tinga mine. Politiet kan desverre ikke gjøre mer sa de. Hvordan går jeg fram med inkasso løsningen? Anonymous poster hash: 89d0a...cbe Foreslo du å hente tingene sammen med dem? Antar de ikke kan gjøre noe på egenhånd i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg var nede å snakket med politiet i dag, de ringte mora mi. Men ho nektet å la noen andre hente tinga mine. Politiet kan desverre ikke gjøre mer sa de. Hvordan går jeg fram med inkasso løsningen? Anonymous poster hash: 89d0a...cbe https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1550932&p=21127656 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå