Albert Andersson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Gråspurv i novembersol ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei Albert. Det er rett før den dupper av også, ser det ut til. Sollyset skinner i den vakre fjærdrakten, og det er så man kan fornemme varmen den kjenner, ved å se på bildet.. Nydelig portrett av gråspurven i novembersol Albert. Et nydelig og stemningsfullt bilde Lisbeth Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Hei Albert. Det er rett før den dupper av også, ser det ut til. Sollyset skinner i den vakre fjærdrakten, og det er så man kan fornemme varmen den kjenner, ved å se på bildet.. Nydelig portrett av gråspurven i novembersol Albert. Et nydelig og stemningsfullt bilde Lisbeth Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig kommentar ! Gråspurven har en sympatisk natur, og minner ikke så rent lite om Ludvig i "Flåklypa", - beskjeden og kanskje litt naiv, men vennlig og veloppdragen. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Flott bilde av 'min' trofaste gjest Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Flott bilde av 'min' trofaste gjest Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig kommentar, - gråspurven hører også med blant mine favoritter ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg