Swafty Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Har slitt med tørrhoste i ett par måneder. Så gikk jeg til legen og fikk astmamedisin. Det hjalp ganske mye på hostingen, men nå har jeg veldig tung pust og ubehag i brystet (som at noe lukker seg i brystet) så jeg ikke får nok oksygen i lungene. Klarer omtrent ikke puste gjennom nesen lenger. Tok røntgen av lungene og det så visst greit ut sa legen, men henviste meg videre til lungelege, er en stund til timen der da.. Blir utrolig sliten av dette, og andpusten og svimmel veldig fort av små påkjenninger. Klarer heller ikke konsentrere meg når jeg har så dårlig pust. Var på en liten joggetur ute, når jeg kom hjem var det som hele brystet var lukket, og var helt rød over hele brystet :S og ble forkjøla rett etter dette, immunforsvaret er og fucka.. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Skal ikke si noe sikkert, men det høres ut som astma kombinert med kikhoste. Gikk selv slik i 3-4 mnd på ungdomsskolen uten at de fant ut av det før det hadde gått over. Har du tatt utvidet blodprøve? Kan ta noen uker å få svar på denne. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Har bare tatt en enkel blodprøve med stikk i fingeren Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har bare tatt en enkel blodprøve med stikk i fingeren Kun CRP da. Jeg ville gått til legen og bedt om en utvidet blodprøve. Stikk i fingeren fortalte ikke min legen en dritt når jeg hadde kikhoste. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Tok ny blodprøve i armen for litt siden, venter på svar. Er så lei av det her. Astma medisinen fungerer nesten ikke lenger. Må vente over en måned før jeg kan gå til lungelege :/ faens dritt. Ikke får jeg trent styrke heller Endret 17. november 2013 av Overdox Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Går du på noen andre legemidler regelmessig? Kan eventuelt være en bivirkning av det. Endret 17. november 2013 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Går du på noen andre legemidler regelmessig? Kan eventuelt være en bivirkning av det. Nope, gjør ikke det Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Hoster omtrent ikke lenger. Men brystet er så lukket nå at jeg får ikke sove, det er bare altfor ubehagelig. Vet ikke om noen leser dette og har noe å komme med. Men skal iallefall ta kontakt med legen. Når man puster så skal brystet bevege seg? kun magen beveger ser her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå