moshpit Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er kanskje litt off-topic, men nå er jeg så lei at musa ikke responderer når jeg spiller q3. Da lurer jeg på: Er denne musa verdt pengene? Eller finnes det andre mus som koster mindre som er like bra? http://www.komplett.no./k/ki.asp?action=in...18&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Denne er bra, har den selv jævlig bra mus :D Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har denne, og har spillt q3 med den lenge nå uten etterslep i det hele tatt. Anbefales. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ork... når skal folk innse sannheten :wink: intelli 3.0 er BEST, ingen over INGEN ved siden 8) -Har prøvd endel mus og den er den aller aller BESTE -C.M Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Uff... dobbelpost :oops: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 TRIPPEL POST !! :o damn .... sorry Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du kan slette 2 av dine innlegg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du kan slette 2 av dine innlegg. Ikke nå lengre. Etter at du svarte på dem går det nemlig ikke ann Men, var jeg deg ville jeg ventet bittelitt til. Det er ikke så ofte nye mus blir sluppet, men nå har det kommet nye fra Logitech, Creative og Microsoft kommer også med en nå veldig snart. Ville kanskje ventet og sett hvordan de var først Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Microsoft intellimouse explorer v3.0 er helt klart best.. har prøvd flere forskjellige, men denne er den absolutt beste av dem sinnsyk god mus anbefales Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 OBS! Dvs dersom noen skriver et innlegger etter deg (med dobbeltposting) så får han ikke sletter de over? Dumt. Dersom du sletter ditt inlegg så kan jeg slette mitt, så vips kan han slette sine. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har intellimouse 3.0, den funker vaffal fett =) Men det er veldig forskjellig fra person til person om hvilken mus som er best, akkrat som musematte. Men jeg anbefaler virkelig 3.0 musa. Test av den av hw er forresten her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå